hjælp har instaleret nyt dvddrev
Fra : Punish the deed, not~

Dato : 06-04-06 15:52

har lige købt et pioner dvdbrænderdrev og instaleret det det står som
secondary slave og harddisken står som primary master

men mit tvkort nvtv kan ikke finde den film som jeg har sat i drevet ,
hvad gør jeg ??? håber at nogen kan hjælpe

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 06-04-06 15:58

og når jeg højreklikker på dvddrevet inde i "min computer" så kommer
alle filerne frem så jeg kan godt se dem men kan ikke spille dem, nå
nu går jeg en tur med hunden inden jeg går amok håber at nogen har
et tip eller to

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 06-04-06 16:36

Punish the deed, not the breed skriblede:
> [...]
> alle filerne frem så jeg kan godt se dem men kan ikke spille dem, nå
> nu går jeg en tur med hunden inden jeg går amok håber at nogen har

Hvilken win version? og kan din mediaplayer
afspille DVD film. Kan den ikke, så installer
PowerDVD.

--
Lars Fragstrup

Fra : Pico

Dato : 06-04-06 21:53

Lars Fragstrup wrote:
> Punish the deed, not the breed skriblede:

Havde hunden og dig en god tur ?
Har Windows i det hele taget fundet drevet og kommet med den sædvanlige
om at der er fundet ny hardvare. Du bliver nok nød til fysisk at fjerne
drevet og sætte det til igen.
Pico

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 06-04-06 22:59

"Pico" <Selvestemig@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Har Windows i det hele taget fundet drevet og kommet med den sædvanlige om
> at der er fundet ny hardvare. Du bliver nok nød til fysisk at fjerne

Hvordan kan han højreklikke på drevet og se filerne, hvis windows ikke har
fundet det?
Jeg synes mere, at det lyder som om, at der mangler en afspiller til at se
film med.

Kurt

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 07-04-06 12:55

On Thu, 6 Apr 2006 23:58:36 +0200, "Kurt B. Andersen"
<kurtanospam@privat.dk> wrote:

> [...]
>fundet det?
>Jeg synes mere, at det lyder som om, at der mangler en afspiller til at se

næe jeg plejer at se film igennem mit tvkort men det kunne bare ikke
finde det drev åbenbart jeg har også powerdvd til at flyde et sted men
den kunne heller ikke se filmene på det nye drev men på det gamle går
det fint hmm jeg fatter det ikke

det er en hel ny model Pioner DVR 111

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 07-04-06 12:52

>Havde hunden og dig en god tur ?

jo tak helt fin

>Har Windows i det hele taget fundet drevet og kommet med den sædvanlige
>om at der er fundet ny hardvare. Du bliver nok nød til fysisk at fjerne
>drevet og sætte det til igen.

jeg ved snart ikke hvad der er sket men jeg satte mit gamle dvdromdrev
i så både det og det nye pioner-brænderdrev er i, og jeg kan så se
film med det gamle dvdromdrev så sådan må det jo bare være når det nye
åbenbart ikke kan læse film

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 07-04-06 18:01

Punish the deed, not the breed wrote:
> [...]
> og jeg kan så se film med det gamle dvdromdrev så sådan må det
> jo bare være når det nye åbenbart ikke kan læse film

Måske en firmware opdatering hjælper:
http://www.pioneer-eur.com/eur/content/support/support/software.html#fdvdwriter

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 08-04-06 18:55

>Måske en firmware opdatering hjælper:
>http://www.pioneer-eur.com/eur/content/support/support/software.html#fdvdwriter

kanon ! mange tak for hjælpen nu virker det perfekt

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 06-04-06 15:54

og windows mediaplayer kan heller ikke finde filmen suk hvad gør jeg
forkert ?

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 07-04-06 06:21

> [...]
>
> men mit tvkort nvtv kan ikke finde den film som jeg har sat i
> drevet , hvad gør jeg ??? håber at nogen kan hjælpe

Prøv at installér denne:
http://www.freewindows.dk/fw/modules/mydownloads/singlefile.php?lid=339

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 07-04-06 12:58

On Fri, 7 Apr 2006 07:21:04 +0200, Mikael Nørrelund Andersen
<noerrelund@pc.dk> wrote:

>Prøv at installér denne:
>http://www.freewindows.dk/fw/modules/mydownloads/singlefile.php?lid=339

jeg har også nvidias purevideo instaleret tror du ikke at der kommer
problemer med de gamle codex hvis jeg instalerer et nyt ?

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 07-04-06 18:02

> jeg har også nvidias purevideo instaleret tror du ikke at der
> kommer problemer med de gamle codex hvis jeg instalerer et nyt
> ?

Det tror jeg såmænd ikke, men troede heller ikke du havde
installerer noget codec.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fra : Lars Mortensen [2630~

Dato : 07-04-06 14:10

> har lige købt et pioner dvdbrænderdrev og instaleret det det står som
> secondary slave og harddisken står
som primary master

Hvilken enhed er secondary master?
Hvis du kun har hdd og dvd brænder, så sæt brænderen som master (eller, med
andre ord, hvis ikke der er andre enheder på secondary, skal den enhed, der
er tilsluttet alene, altså brænderen, sættes som master)

Lars