Logitech MX5000 igen igen...
Fra : Autocadster

Dato : 03-04-06 20:06

Kan nogen sige mig hvordan man kommer ind i bios med MX5000, den skriver
ingen forbindelse når man under opstart forsøger at taste delete

--
Autocadster

Fra : co@ch [4130]

Dato : 03-04-06 21:19

"Autocadster" <autocadster@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Kan nogen sige mig hvordan man kommer ind i bios med MX5000, den skriver
> ingen forbindelse når man under opstart forsøger at taste delete
>
> --
> Autocadster

Kig i din gamle tråd

Mvh
Bri@n

Fra : co@ch [4130]

Dato : 05-04-06 22:29

> [...]
> Kan nogen sige mig hvordan man kommer ind i bios med MX5000, den skriver
> ingen forbindelse når man under opstart forsøger at taste delete

Fik du det til at "makke"ret?

Hvis ja...hvad var problemet?

Hvis ikke...må vi finde ud af en løsning på det?
Hvis du stadig har mit tlf. nr.....så ring.
Vi kan måske stikke hovederne sammen og se om vi kan få det til at virke.

mvh
Bri@n

Fra : Autocadster

Dato : 06-04-06 12:13

co@ch [4130] skrev følgende\I

> Fik du det til at "makke"ret?

Både ja og nej

> Hvis ja...hvad var problemet?

Den lille bluetooht dongle rækker åbenbart kun en meter

--
Autocadster

Fra : co@ch [4130]

Dato : 06-04-06 16:14

> [...]
> co@ch [4130] skrev følgende\I

> Både ja og nej

> Den lille bluetooht dongle rækker åbenbart kun en meter

Jeg har sat et forlængerkabel på, så den kommer op og ligge på bordet, det
virker kanon.

mvh
Bri@n