Så røg www.chippen.dk endelig på forsiden ~
Fra : Henning

Dato : 03-04-06 16:49

Så røg www.chippen.dk endelig på forsiden af Ekstra Bladet
Nu kan man kun håbe på der sker noget for den fuskerbutik og alle
kunderne han har taget i r....
http://ekstrabladet.dk/forbrug/forbrug/article186839.ece

Fra : Hagar

Dato : 03-04-06 17:28

> Så røg www.chippen.dk endelig på forsiden af Ekstra Bladet
> Nu kan man kun håbe på der sker noget for den fuskerbutik og alle
> kunderne han har taget i r....
> http://ekstrabladet.dk/forbrug/forbrug/article186839.ece

Er han ved at pille siden ned ? Jeg syntes der er meget der ikke er der, så
som cpu, harddiske og andet

Hagar

Fra : René Sørensen

Dato : 03-04-06 18:43

Henning wrote:
> Så røg www.chippen.dk endelig på forsiden af Ekstra Bladet
> Nu kan man kun håbe på der sker noget for den fuskerbutik og alle
> kunderne han har taget i r....
> http://ekstrabladet.dk/forbrug/forbrug/article186839.ece

Så er vi andre der også er glade for Multimedia world også fik en
helside i ekstra bladet. Jeg skrev på et tidspunkt en sag herinde om
en for varm cpu, som de ikke ville gøre noget ved hos IMW. Så fik min
kammerat en anden teknikker til at se på sagen. CPU blev pakket om og
maskinen kom til at virke igen. Det skal lige siges det var IMW som
havde pakket CPU'en. IMW sagde det var grafikkortet der var
kortsluttet. Go'morgen mand.

--
MVH.

René Sørensen

Fra : lenev

Dato : 03-04-06 20:42

Tjek hans negative karakter:
http://my.qxl.dk/accdb/viewUser.asp?IDU=6285815

Fra : Lars

Dato : 03-04-06 21:12

lenev skrev:

>Tjek hans negative karakter:
>http://my.qxl.dk/accdb/viewUser.asp?IDU=6285815

På den anden side så er der flere positive karakterer :-/

--
/Lars

Fra : Thomas Hansen

Dato : 03-04-06 22:00

On Mon, 03 Apr 2006 22:12:16 +0200, Lars
<lars@spammers-go-to-hell.invalid> wrote:

> På den anden side så er der flere positive karakterer :-/

Ja. Men alligevel, der er da ALT for mange negative. Se på kommentarene
han har jo bedraget folk så vandet driver.

/Thomas
--
"jeg blev perfekt da jeg stoppede med at overdrive"

Fra : Lars

Dato : 03-04-06 22:23

Thomas Hansen skrev:

>Ja. Men alligevel, der er da ALT for mange negative. Se på kommentarene
>han har jo bedraget folk så vandet driver.

Ja det er utroligt at QXL ikke har lukket hans konto. Private sælgere
skal ikke have knap så mange negative karakterer før de er historie
hos QXL. Har set flere sælgere/købere forsvinde som dug for solen
fordi de fik en negativ karakter for meget. (Det forhindrer dog ikke
vedkommende at lave en ny bruger hos QXL)
Men tror det har noget med den procentvise negative karater givning.

--
/Lars

Fra : Anden

Dato : 09-04-06 23:40

> [...]
> vedkommende at lave en ny bruger hos QXL)
> Men tror det har noget med den procentvise negative karater givning.

Der er adskellige historie (kan dog ikke bekræftes) om QXL's lille
mafia-virksomhed...
Som f.eks. at slette negative karaktere ved store/gode kunder (de får jo
penge i kassen)
Lader "store" kunder blive selv med mange negative karaktere (ovenstående er
jo fine beviser)

Mon Guncity og QXL benytte samme "moralske" forretningsbetingelser?