Nye "såler" til mus
Fra : Hans

Dato : 02-04-06 22:17

Emnet har være oppe og vende et par gange, men da jeg ikke fik gemt svaret
da det ikke var aktuelt, spørger jeg igen:

Hvor køber man de små selvklæbende teflonpuder som mus glider på, da begge
mine MX700 mus efterhånden har mistet flere af puderne.

Hans

Fra : ----OR----

Dato : 02-04-06 22:37

> [...]
>
> Hvor køber man de små selvklæbende teflonpuder som mus glider på, da begge
> mine MX700 mus efterhånden har mistet flere af puderne.

Bruger selv dem her:
http://www.studiedata.dk/product_info.php?cPath=3_354&products_id=7755&osCsid=27c509a898e9c931ea6413333f87e594

Fra : Hans

Dato : 02-04-06 23:15

----OR---- wrote:
> "Hans" <nospam@kvik.org.invalid> skrev i en meddelelse

> Bruger selv dem her:
> http://www.studiedata.dk/product_info.php?cPath=3_354&products_id=7755&osCsid=27c509a898e9c931ea6413333f87e594

Det var præcis dem jeg havde i tankerne - Tak for info.

Hans