Logitech MX5000
Fra : Autocadster

Dato : 02-04-06 19:21

Har lige købt et sådan sæt, men der et problem en gang i mellem kører musen
sit eget løb... dvs. den kører feks. ikke i den retning man bevæger den
eller den kører længere af sig selv.

Nogen der har en løsning på dette probz ?

Har hentet alle software opdateringer til det.

--
Autocadster

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 02-04-06 20:37

"Autocadster" <autocadster@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> eller den kører længere af sig selv.
>
> Nogen der har en løsning på dette probz ?
>
> Har hentet alle software opdateringer til det.

Sådan gør Logitech mus typisk når der ikke er strøm nok på batterierne i
musen.

Kurt

Fra : Autocadster

Dato : 02-04-06 20:49

Kurt B. Andersen skrev følgende\I
> Sådan gør Logitech mus typisk når der ikke er strøm nok på
> batterierne i musen.

Der er masseraf strøm på... en har rykket usbdimsen helt op ved us og
tasttur... det hjalp lidt

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 02-04-06 21:29

"Kurt B. Andersen" <kurtanospam@privat.dk> wrote in message

> Sådan gør Logitech mus typisk når der ikke er strøm nok på batterierne i
> musen.

har også MX5000 sættet, og musen har bestemt nogen problemer når batterierne
ellers har været flade længe.. til gengæld synes jeg tastaturet er noget
lort, og nu er det gået helt i stykker. Og musen virker kun på 3 meters
afstand, mit gamle bluetooth sæt virkede i hele lejligheden.

Fra : co@ch [4130]

Dato : 02-04-06 22:09

> [...]
> eller den kører længere af sig selv.
>
> Nogen der har en løsning på dette probz ?
>
> Har hentet alle software opdateringer til det.

Hej

Det problem har jeg ikke set før med det sæt.

Men prøv at afinstallere WidComm stubben i "tilføj/fjern programmer"

Sættet virker stadig optimalt uden denne...du kan bare ikke connecte
mobiltlf. og andet til sættet.

VIGTIGT: Prøv at udelade Media Life og især Musicmatch (kendt for at lave
ballade med bluetooth keyboards og mus).

Jeg har min dongle siddende 1 meter væk fra keyboard og mus, og væk fra
højtt. og skærm.

Har du prøvet at installere sættet til at bruge Microsoft Bluetooth?

Prøv igen.

mvh
Bri@n

Fra : Autocadster

Dato : 03-04-06 20:04

co@ch [4130] skrev følgende\I
> Det problem har jeg ikke set før med det sæt.

Har nu prøvet alt uden held til at det bliver bedre, jeg prøver at ringe til
logitech i morgen...

Kan nogen sige mig hvordan man kommer ind i bios med MX5000, den skriver
ingen forbindelse når man under opstart forsøger at taste delete

Fra : co@ch [4130]

Dato : 03-04-06 21:18

> [...]
>
> Kan nogen sige mig hvordan man kommer ind i bios med MX5000, den skriver
> ingen forbindelse når man under opstart forsøger at taste delete

aha...ingen forbindelse.......der er noget der er gået galt under
opsætningen.

Har du husket at stille USB legacy support til enabled i bios?
ellers får du ikke keyboardet til at virke i DOS.

Er din strømforsyning over 400w?

Alene bluetooth enheden i MX5000 trækker næsten 1000 mAh, og det er rigtig
meget.

Har du fulgt installationsvejledningen til punkt og prikke? Den store
planche i kassen.

Ellers afinstallér alt logitech, widcomm.

sluk din PC, tilslut USB donglen inden du starter.
Sluk keyboard og mus helt.
Tænd keyboard og mus igen (tryk ikke på connect knapperne)
Start PC,
Når du står på skrivebordet, installér da logitech softwaren,
Installér IKKE de 2 medie programmer, kun setpoint og evt. messenger,
brug logitech's Bluetooth.

Gør intet før du bliver bedt om at trykke på connect knappen (husk at se
hvilken enhed det drejer sig om).
PC'en finder en masse usb hubs, og en hulens masse enheder.
Men stadigvæk skal du intet gøre.

På et tidspunkt vil du skulle skrive en kode på dit keyboard...gør det og
fortsæt.

Snart vil dit keyboard og mus være installeret korrekt.

Hvis ikke du gør det i denne rækkefølge, vil det ikke virke.
USB donglen må ikke fjernes fra PC igen...ellers kan du starte forfra.

Det sæt du købte af mig, er et sæt der er testet for alle de fejl MX5000 har
døjet med, og det har da også virket uden problemer her hos mig.
Men med musikmatch virker musen underlig.

prøv igen.

Mvh
Bri@n

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 03-04-06 19:00

Autocadster wrote:
> Har lige købt et sådan sæt, men der et problem en gang i
> mellem kører musen sit eget løb... dvs. den kører feks. ikke i
> den retning man bevæger den eller den kører længere af sig
> selv.

Jeg har fået ombyttet flere produkter hos Logitech med samme
fejl.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund