Medion model Life 3080
Fra : Ingrid Bitsch

Dato : 02-04-06 13:39

Hej NG!!

Jeg vil gerne vide om nogen her kender denne model og har prøvet at åbne
sådan en
der er tre skruer bagpå, som jeg kan skrue af, men så kommer jeg ikke
længere det ser ud til at resten er "nittet" fast.
Er det muligt at jeg ikke selv skulle kunne åbne den og isætte mere ram fx.

Håber der er en der kender problemet

På forhånd tak

Venlig hilsen
Ingrid

Fra : Åge

Dato : 02-04-06 14:41

"Ingrid Bitsch" <ingridbitsch@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> længere det ser ud til at resten er "nittet" fast.
> Er det muligt at jeg ikke selv skulle kunne åbne den og isætte mere ram

Pladen (venstre side), når pc'en ses forfra, sidder meget stramt (i hvert
fald på mine medioner). Lirk pladen fra. Der er par "lirkehuller" bag til.