nye 19" TFT skærme - råd søges
Fra : Christian Jacobsen

Dato : 31-03-06 21:07

Hej i gruppen

Jeg vil ud og forny husets computerskærme, og søger 2 19" fladskærme. Jeg
vil gerne have et par råd om hvilke skærme der er tilrådelige, da jeg kan se
på edbpriser.dk at der er en del 19" skærme indenfor mit budget...
..
Mine krav til skærmene er:
*19"
*opl. 1280 x 1024
*Sort/sølv design
*Skal kunne vippe.
*højdejusterbare
*Pris ca. 2000,-
*(helst ikke integrerede højttalere)

Skærmene skal bruges allround, dvs. en del tekstbehandling, internet og også
grafikkrævende spil. Det er dog ikke grafikken i spillene der er
afgørende....

Er der nogen bud på en god skærm der kan modsvare mine ønsker?

Med venlig hilsen

Christian Jacobsen

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 31-03-06 21:44

"Christian Jacobsen" <Christian.Jacobsen00@gmail.com> skrev:

>Hej i gruppen
>
>Jeg vil ud og forny husets computerskærme, og søger 2 19" fladskærme.

/klip/

Prøv i gruppen: dk.edb.hardware.skaerm
--
Med venlig hilsen, Michael Pilgaard

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 31-03-06 21:40

Christian Jacobsen wrote:
> Jeg vil ud og forny husets computerskærme, og søger 2 19"
> fladskærme. Jeg vil gerne have et par råd om hvilke skærme der
> er tilrådelige

Jeg ville købe en Samsung 940B:
http://www.samsung.com/dk/products/monitors/tft19/940b.asp

Jeg har selv en 172X og er fuldt ud tilfreds.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fra : René Jensen

Dato : 01-04-06 14:27

Christian Jacobsen wrote:
> Jeg vil ud og forny husets computerskærme, og søger 2 19" fladskærme. Jeg
> vil gerne have et par råd om hvilke skærme der er tilrådelige, da jeg kan se
> på edbpriser.dk at der er en del 19" skærme indenfor mit budget...

Jeg vil anbefalde dig til at kigge efter Samsung, eftersom 80-90% af
alle fladskærme har paneler fra Samsung. Måske skulle du overveje 17" i
stedet for, da de fleste 19" har en lav opløsning i forhold til 17"
fladskærmene. Husk på at en 17" fladskærm er større end tilsvarende CRT
skærm.

Med venlig hilsen,
René Jensen

Fra : JS

Dato : 01-04-06 19:21

"René Jensen" <not4u2know@privacy.org> skrev i en meddelelse

> Jeg vil anbefalde dig til at kigge efter Samsung, eftersom 80-90% af alle
> fladskærme har paneler fra Samsung.

Det er vel egentlig et argument for at søge andre mærker end Samsung da du
kan få samsung-indmad billigere hvis der ikke står samsung på skærmen?

Fra : TGSC

Dato : 02-04-06 13:50