Hjælp Til Cooler Master Hyper 48 KHC-L91-~
Fra : Lars S. Jensen

Dato : 30-03-06 23:33

Hejsa

Er Cooler Master Hyper 48 KHC-L91-U1 svær at installerer ????

For nu har jeg nemlig købt den ,da jeg er træt af den Intel Køler som hørte
med til min Pentium 4 3,8 Ghz Processor, men jeg gir sku ikke meget for den
Intel køler , da den larmer som en hel Jumbo-Jet fra Militæret af......

Med Venlig Hilsen

Lars

Fra : Ukendt

Dato : 04-04-06 19:27

Kommer selvfølgelig an på, hvorda du definerer svært !
Det kræver lidt arb. I form af du er nødt til at afmontere dit mb, da du
skal ha monteret den plade som følger med køleren på bagsiden af dit mb.
Jeg syntes ikke det var det store problem, og det er det hele værd. Jeg er
ofte i tvivl om min køler overhovedet kører, da den utroligt støjsvag. Den
holder iøvrigt min P4 3Ghz på 43° ved full load.
Så bare klø på, du bliver glad for den