trådløst netkort pci
Fra : Lars & Jane

Dato : 30-03-06 14:32

Har netop købt et brugt pci trådløst netkort ( plugn play)
Xp finder ok kortet og jeg installere de medfølgene drivere og alt ok, men
intet signal til min modtager topcom sky@cer 354g som står ca 5m fra? godt
nok gennem en lukket papdør
Tidligere havde jeg en usbmodtager som fulgte med min
router, som virkede ok men med for dårligt modt forhold,
derfor ville jeg prøve med pci som skulle være bedre.
Er det mig der gør noget forkert, eller er kortet deffekt ?
håber der er nogle kloge hoveder der kan hjælpe, da jeg er helt grøn med det
trådløse.
Mvh Lars...

Fra : Henning

Dato : 30-03-06 14:37

On Thu, 30 Mar 2006 15:31:39 +0200, "Lars & Jane" <ljgk@vejen-net.dk>
wrote:

> [...]
>Er det mig der gør noget forkert, eller er kortet deffekt ?
>håber der er nogle kloge hoveder der kan hjælpe, da jeg er helt grøn med det

Brugt? Er du sikker på det virker - eller blev det solgt af samme
årsag? Et nyt koster mindre end 200,- så noget sådan kan ikke svare
sig at købe brugt!
Følger der ikke noget utility-software med til kortet, en form for
diagnostic?

Fra : Lars & Jane

Dato : 30-03-06 14:41

> [...]
> sig at købe brugt!
> Følger der ikke noget utility-software med til kortet, en form for

Nej er ikke sikker på om det virker ?
Ja der et ellerandet diagnostic med og det viser INGEN modtager + en masse
jeg ikke forstår ?
Mvh Lars

Fra : KsNa

Dato : 30-03-06 15:00

"Lars & Jane" <ljgk@vejen-net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er det mig der gør noget forkert, eller er kortet deffekt ?
> håber der er nogle kloge hoveder der kan hjælpe, da jeg er helt grøn med

Har du husket krypteringen ?

Mvh
Kim

Fra : Lars & Jane

Dato : 30-03-06 15:06

"KsNa" <KsNa@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> "Lars & Jane" <ljgk@vejen-net.dk> skrev i en meddelelse
>>

> Har du husket krypteringen ?
>
> Mvh
> Kim
Nej har ikke lavet noget kryptering på endnu
Prøvede det med USB sticken og gav problemer så...
Ville først lige se omd et virkede ok, hvilket det jo ikke gør ?
Mvh Lars