Pris på kontorprinter (BizHub)
Fra : Allan M

Dato : 29-03-06 12:46

Jeg skal bruge en pris på en printer som er en slags
alt i en maskine. Fax, kopi, print i flere størrelser.

Maskinen er en Konica / Minolta bizhub 162/210

Nogen der ved hvor jeg kan finde en prisliste på sådan en.

Det er egentligt lige meget hvor i verden bare engelsksproget.

Mvh. Allan

Fra : Hagar

Dato : 29-03-06 13:09

"Allan M" <news@allanm.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> Nogen der ved hvor jeg kan finde en prisliste på sådan en.
>
> Det er egentligt lige meget hvor i verden bare engelsksproget.

http://www.biz.konicaminolta.com/km/bw/210/index.html

Hagar

Fra : Ukendt

Dato : 29-03-06 20:01

> http://www.biz.konicaminolta.com/km/bw/210/index.html

Jo tak men der er ingen pris på den.

Mvh. Allan

Fra : Hagar

Dato : 29-03-06 22:14

"Allan Møller" <allanatallanmdotdk> skrev i en meddelelse

> Jo tak men der er ingen pris på den.
>
> Mvh. Allan

Så vil jeg gætte på man skal ringe ind og høre ad, eller bestille det via
deres side.
http://www.konicaminolta.dk/minolta/CooWare.nsf/lookupbyurl/1130.bizhub210

Hagar

Fra : Esben

Dato : 29-03-06 22:51

> [...]
>

> Nogen der ved hvor jeg kan finde en prisliste på sådan en.
>
> Det er egentligt lige meget hvor i verden bare engelsksproget.

Den slags produkter bliver ofte kun solgt med diverse serviceaftaler, så mon
ikke den eneste vej er at kontakte den lokale forhandler?

--
Esben

Fra : Ukendt

Dato : 30-03-06 18:56

> Den slags produkter bliver ofte kun solgt med diverse serviceaftaler, så
> mon ikke den eneste vej er at kontakte den lokale forhandler?

Jo men det var netop for at undgå serviceaftaler at vi overvejede evt.
at købe en i udlandet.

Mvh. Allan

Fra : Hagar

Dato : 30-03-06 22:09

> Jo men det var netop for at undgå serviceaftaler at vi overvejede evt.
> at købe en i udlandet.
>
> Mvh. Allan

Det kunne jo være at det var et krav fra producentens side at der skal være
en aftale med i købet, det er jo set før.
Prøv her
http://www.officemagic.co.uk/products/konica-minolta-bizhub-210.html

Hagar