stofanet flatrate?
Fra : peet_dk

Dato : 16-06-01 13:30

hmm.. stofa har kun FlexRate... og kan ikke give en grund til de ikke har
flatrate til en (selvfølig) højere pris. Er der nogle her inde der kan give
en grund til det?

--
----
peet_dk was here....

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 16-06-01 13:35

"peet_dk" <peet_dk@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> hmm.. stofa har kun FlexRate... og kan ikke give en grund til de ikke har
> flatrate til en (selvfølig) højere pris. Er der nogle her inde der kan
give
> en grund til det?

Måske fordi de ikke tror de kan tjene penge på det.
Det plejer at være et meget god grund for et firma

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 16-06-01 13:55

"Martin Højriis Kristensen" <hoejriis@SLETDETTEiname.com> wrote in message

> Måske fordi de ikke tror de kan tjene penge på det.
> Det plejer at være et meget god grund for et firma

Lige modsat TeleFona, som solgte en Nokia 3330 mobilos i kampagne-tilbud til
99,-
Kampagnen de kørte havde til formål at latterliggøre Mobilix's navneskifte.

"Desværre" glemte de i farten at sim-låse telefonerne.

Trist for dem.

Mvh haa/orangedk.com

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 16-06-01 14:50

peet_dk skrev:

>hmm.. stofa har kun FlexRate... og kan ikke give en grund til de ikke har
>flatrate til en (selvfølig) højere pris.

>Er der nogle her inde der kan give en grund til det?

Ja. Så slipper jeg for at betale for et monsterforbrug. Det er da
en god grund.

Hvis der var totalt flatrate og alle pumpede over 4 GB om
måneden, så steg prisen.

--
Bertel

Fra : Nostradamus

Dato : 16-06-01 15:21

>Hvis der var totalt flatrate og alle pumpede over 4 GB om
>måneden, så steg prisen.
Hvorfor er det så en god forretning for andre udbydere at have
flatrate. Jeg så en der oplyste a Cybercitys hardcore download lå på
ca. 80Gb pr måend

Sincerely Yours,
Nostradamus

"Be nice to your children, because they are the ones who will choose your rest home"

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 16-06-01 15:22

In article <5nqmit4vghtnapek0vgeav5o6un34dsb5b@4ax.com>, Nostradamus wrote:

> Hvorfor er det så en god forretning for andre udbydere at have
> flatrate. Jeg så en der oplyste a Cybercitys hardcore download lå på
> ca. 80Gb pr måend

Hvem har sagt at det er en god forretning?

--
Andreas Plesner Jacobsen | What we Are is God's gift to us.

Fra : Nostradamus

Dato : 16-06-01 15:48

>Hvem har sagt at det er en god forretning?
>
>--
Nu er jeg desværre ikke so god til at huske navne

Fra : Allan Olesen

Dato : 16-06-01 21:18

Nostradamus <me@privacy.net> wrote:

>Nu er jeg desværre ikke so god til at huske navne

Så lad mig omformulere Andreas' spørgsmål:
Har _nogen_ sagt, at det er en god forretning?

--
Allan Olesen, Lunderskov
"SNART is a registered trademark of TransNet."

Fra : Nostradamus

Dato : 16-06-01 21:42

>Har _nogen_ sagt, at det er en god forretning?

JA!!!

Fra : Allan Olesen

Dato : 16-06-01 23:32

Nostradamus <me@privacy.net> wrote:

>JA!!!

Av, mine ører.

Var det nogen, der måtte formodes at vide, hvad de snakkede om?

Fra : Simon Skals

Dato : 16-06-01 23:38

It seems Allan Olesen wrote:

>Av, mine ører.
>
>Var det nogen, der måtte formodes at vide, hvad de snakkede om?

Det må bero på en misforståelse. Der er næppe andre end
undertegnede, der i nærværende fora har udbredt sig omkring
hardcore download-folk blandt Cybercitys ADSL-kunder, og jeg har
forhåbentlig aldrig påstået, at man kan tjene penge på kunder,
der rask væk henter 80 GB på en måned (med mindre de henter det
hele fra Cybercitys eget netværk el. lign.).

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : Andreas

Dato : 01-07-01 15:23

On Sat, 16 Jun 2001 22:38:29 +0000 (UTC), Simon Skals <spam@gid.dk>
wrote:

> [...]
>der rask væk henter 80 GB på en måned (med mindre de henter det
>hele fra Cybercitys eget netværk el. lign.).

Skal det forstås derhen at trafik der går udenlands eller til andre
isp'er beregnes og betales af den respektive isp'er?

I bekræftende fald: hvem beregner prisen og hvortil betales afgiften -
DIX'en måske?

--
Med Venlig Hilsen - Best Regards
Andreas

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 01-07-01 15:47

In article <i7bujtkh5rh7mhbhgbo4b31331jis17qen@4ax.com>, Andreas wrote:

> [...]
> isp'er beregnes og betales af den respektive isp'er?
>
> I bekræftende fald: hvem beregner prisen og hvortil betales afgiften -

DIXen betaler man en årlig afgift for at blive tilsluttet til.
Derudover har man udgifter til en eller flere forbindelser fra sit
netværk til DIXen.
Når dette er på plads kan man så finde ud af hvilke andre ISPer på DIXen
der vil peere med en, og i de enkelte aftaler med disse ISPer kan der
være afregningsaftaler for trafikken (fx kunne en ASP forventes at
betale for en peering til UUnet, der har en meget kommerciel holdning
til peeringer).

Dette giver dig så forbindelse til de ISPer der er på DIXen og deres
betalende kunder, men ikke resten af verden. Så har du så to muligheder:
1 du bliver selv betalende hos en såkaldt Tier1 (en ISP der ikke køber
trafik hos andre ISPer), eller du trækker linier til alle mulige og
umulige Internet Exchanges rundt om i verden og får peering-aftaler med
andre ISPer. Det sidste er så godt som umuligt med mindre du er
kæmpestor. C&W, UUnet og andre større er kendt for at være specielt
svære at få peeringer med.

--
Andreas Plesner Jacobsen | The disks are getting full; purge a file today.

Fra : Nostradamus

Dato : 17-06-01 08:31

>Av, mine ører.
>
>Var det nogen, der måtte formodes at vide, hvad de snakkede om?

Efter det oplyste var der særdeles pålidelig og kompetent kilde. Hvor
informationen bla. gik på en mere generel betragtning end på en enkelt
kunde, idet det blet oplyst at det godt kunne være en mindre god
forretning på en specifik kunde, men det samlede godt kunne var en god
forretning.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 17-06-01 11:56

"Nostradamus" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse
> det blet oplyst at det godt kunne være en mindre god
> forretning på en specifik kunde, men det samlede godt kunne var en god
> forretning.

Men hvis Stofa mener at de kan lave en _bedre_ forretning med Flexrate?

Fra : Nostradamus

Dato : 17-06-01 12:33

>Men hvis Stofa mener at de kan lave en _bedre_ forretning med Flexrate?
>
>--
>Med Venlig Hilsen
>
>Martin Højriis Kristensen

Du har da fuldstændig ret, men har Stofa så lavet en dårlig
forretning indtil dato hvor 4gb grænsen ikke er håndhævet?
Hvis ja, hvem har betalt for det?

Jeg tror på at flatrate er kommet for at blive.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 17-06-01 12:55

> Du har da fuldstændig ret, men har Stofa så lavet en dårlig
> forretning indtil dato hvor 4gb grænsen ikke er håndhævet?

Det vil jo være en logisk følge

> Hvis ja, hvem har betalt for det?

Tja, måske kabel-tv kunderne

> Jeg tror på at flatrate er kommet for at blive.

Jeg er ikke sikker

Fra : Allan Olesen

Dato : 17-06-01 13:39

Nostradamus <me@privacy.net> wrote:

>Du har da fuldstændig ret, men har Stofa så lavet en dårlig
>forretning indtil dato hvor 4gb grænsen ikke er håndhævet?

Alle skriver om den 4GB grænse, der ikke er blevet håndhævet. Er der
ikke snart nogen, der kan svare på, om 200 MB grænsen i samme
abonnement er blevet håndhævet?

Den lille detalje har undret mig en del. Har Stofa-kunderne i
virkeligheden haft mulighed for >4GB/måned til en pris på 60 kr/måned?

Fra : Kurt Lund

Dato : 17-06-01 15:07

"Allan Olesen" <aolesen@post3.tele.dk> skrev:

> [...]
>
> Den lille detalje har undret mig en del. Har Stofa-kunderne i
> virkeligheden haft mulighed for >4GB/måned til en pris på 60 kr/måned?

Jeg har i sidste kvartal fået en regning på ca. 380 kr. (husker ikke det præcise beløb) - så jo, der er trafikafregning på.

--
Kurt Lund

Fra : Nostradamus

Dato : 17-06-01 15:09

>Jeg har i sidste kvartal fået en regning på ca. 380 kr. (husker ikke det præcise beløb) - så jo, der er trafikafregning på.

Det lyder umiddelbart utroligt fordi, Stofa garanterer at regningen
ikke kan overstige Kr. 200, - hvor kontoen vil blive lukket. med
mindre anden aftael træffes.

Fra : Kurt Lund

Dato : 17-06-01 18:34

"Nostradamus" <me@privacy.net> skrev:

> Det lyder umiddelbart utroligt fordi, Stofa garanterer at regningen
> ikke kan overstige Kr. 200, - hvor kontoen vil blive lukket. med
> mindre anden aftael træffes.

FYI: et kvartal er tre måneder. Stofanet har en grænse på 200 kr.
om *måneden*. Trafikafregningen starter ved 60 kr.
Vær venlig at sætte dig bedre ind i tingene før du skriver.

--
Kurt Lund

Fra : Nostradamus

Dato : 18-06-01 07:41

>FYI: et kvartal er tre måneder. Stofanet har en grænse på 200 kr.
>om *måneden*. Trafikafregningen starter ved 60 kr.
>Vær venlig at sætte dig bedre ind i tingene før du skriver.

Som jeg refererde fra Stofa eget materilae lukker kontoen når Kr.
200,- pr md er overskredet. Dette er ikek blevet håndhævet og envher
Stofakunde har haft/ har mulighed for ubegrænset download.

Fra : Allan Olesen

Dato : 18-06-01 18:52

"Kurt Lund" <kl@fabel.dk> wrote:

>Jeg har i sidste kvartal fået en regning på ca. 380 kr. (husker ikke det præcise beløb) - så jo, der er trafikafregning på.

Ok. Så trafikmålingen har fungeret, men den automatiske lukning har
ikke?

(Kunne jeg forresten ikke overtale dig til at trykke på Enter-tasten,
hver gang du har trykket 60-70 gange på de andre?)

Fra : Lars Vadsholt

Dato : 21-06-01 12:16

præcise beløb) - så jo, der er trafikafregning på.

>Ok. Så trafikmålingen har fungeret, men den automatiske lukning har
>ikke?

Den automatiske lukning virker også. Har selv været udsat for den.

mvh
Lars

Fra : Karsten Andersen

Dato : 21-06-01 12:59

Thu, 21 Jun 2001 13:15:43 +0200, skrev Lars Vadsholt, på 14 linier, i
<9gskko$qt2$1@sunsite.dk>, :

>Den automatiske lukning virker også. Har selv været udsat for den.

Har da lige set en regning hvor der blev hentet 14,7 GB i maj uden det
udløste extra regning eller for densags skyld en lukning.

Karsten
Http://www.jyde.org
ICQ: 14948433

Fra : Lars Vadsholt

Dato : 21-06-01 14:08

>Har da lige set en regning hvor der blev hentet 14,7 GB i maj uden det
>udløste extra regning eller for densags skyld en lukning.

har også lige fået regning på 600,- til trods for at jeg har dl en hel del
mere end 12GB. Men fra juni måned gælder det. Jeg var selv inde og lukke op
for forbindelsen igen. Den er desværre god nok.

mvh
Lars

Fra : Martin Kirkegaard

Dato : 22-06-01 00:27

deres nye signon system er blevet sat i kraft fra den første i denne måned.
Du kan ikke gå over 4 gigs nu. De kan ikke kræve penge af os stofanet
brugere for det vi er gået over i de foregående måneder, da der står i vores
vilkår at Stofanet skal lukke vores forbindelse ved 4 GB

Fra : Lars Vadsholt

Dato : 22-06-01 18:38

Martin Kirkegaard skrev i meddelelsen
<3b3282d9$0$3241$ba624c82@nntp01.dk.telia.net>...
> [...]
vores
>vilkår at Stofanet skal lukke vores forbindelse ved 4 GB

Det er ganske korrekt. De lukkede da jeg overskred 4GB. Herefter skulle jeg
selv købe ekstra MB før de lukkede op igen, hvilket skete ca. 30 sek. efter.

mvh
Lars

Fra : Andreas

Dato : 01-07-01 15:23

On Thu, 21 Jun 2001 13:58:34 +0200, Karsten Andersen <karsten@jyde.dk>
wrote:

> [...]
>
>Har da lige set en regning hvor der blev hentet 14,7 GB i maj uden det
>udløste extra regning eller for densags skyld en lukning.
Så må vedkommende der har modtaget regningen da være glad for dette
for, det er da vist mere undtagelsen end regelen.

Men jeg kan nu alligevel godt blive lidt ærgerlig over at der ikke,
tilsyneladende har været mere styr over trafikberegningen end der
tilsyneladende har.

For tænk om man kunne downloade en towlig masse ting og sager, uden at
skulle betale udover f.eks de 60.- eller 200.- !

Her i huset har vi været meget opmærksomme på ikke at ramme loftet på
4GB og dermed, skulle betale udover de 200 kroner men, jeg føler mig
ikke sikker på at det har været nødvendigt men sådan er der jo så
meget.

Fra : Nostradamus

Dato : 17-06-01 15:11

>Den lille detalje har undret mig en del. Har Stofa-kunderne i
>virkeligheden haft mulighed for >4GB/måned til en pris på 60 kr/måned?

De har haft mulighed for ubegrænset dowload for maks kr. 200,-

Fra : Andreas

Dato : 01-07-01 15:23

On Sun, 17 Jun 2001 16:10:41 +0200, Nostradamus <me@privacy.net>
wrote:

>De har haft mulighed for ubegrænset dowload for maks kr. 200,-

Det er da ikke helt ringe selvom Stofanet ikke hastighedsmæssigt
matcher de hurtigste bredbånds/ADSL..whatever....abonnementer.

Hvor herligt om det var sådan det så ud i virkeligheden, men jeg kan
forstå at det i en eller anden grad beror på fejl - måske hos Stofa?

Fra : Kurt Lund

Dato : 16-06-01 23:16

> Hvorfor er det så en god forretning for andre udbydere at have
> flatrate. Jeg så en der oplyste a Cybercitys hardcore download lå på
> ca. 80Gb pr måend

Og?
Har du sammenlignet priser?
Cybercity: 1Mbit/256kbit 595,- om måneden.
Stofanet: 1Mbit/256kbit Max. 200,- om måneden.

Godt *jeg* ikke betaler for bevidstløs download.

--
Kurt Lund

Fra : Nostradamus

Dato : 17-06-01 08:33

> [...]
>Cybercity: 1Mbit/256kbit 595,- om måneden.
>Stofanet: 1Mbit/256kbit Max. 200,- om måneden.
>
>Godt *jeg* ikke betaler for bevidstløs download.

Skal vi nu til den igen?

Har du kendskab til at Stofa har håndhævet den 4gb grænse?

Fra : Nolimit

Dato : 17-06-01 10:11

det gør de da nu

Fra : Nostradamus

Dato : 17-06-01 10:33

Jamen da - ok tak for informationen.

Men hvor læser du og alle andre at Stofa tilbyder

1024/256 i bånbdbredde

Stofa er jo netop stolt af at de IKKE lover noget. Hvor det er min
opfattelse at alle andre virksomheder er stolte af at de kan opfylde
det de lover.

Kender du noget andet firma end Stofa der har sponseret sin egen
forbrugergruppe? Jeg gør ikke.

Fra : Søren Boll Overgaard

Dato : 17-06-01 10:53

On Sun, 17 Jun 2001 11:33:07 +0200, Nostradamus wrote:

> Men hvor læser du og alle andre at Stofa tilbyder
>
> 1024/256 i bånbdbredde

Det har jeg konstateret gennem 6 måneder som kunde hos stofanet.

> Kender du noget andet firma end Stofa der har sponseret sin egen
> forbrugergruppe? Jeg gør ikke.

Hvilken relevans har det for diskussionen om hvorvidt der tjenes penge på
flatrate-kunder?

--
Søren O.

Set a new course. There's coffee in that nebulae.

Fra : Nostradamus

Dato : 17-06-01 10:59

>Det har jeg konstateret gennem 6 måneder som kunde hos stofanet.

Iflg Stofa loves der intet - defor er det en subjektiv information der
ikke kan anvendes i prissammenligninger

>Hvilken relevans har det for diskussionen om hvorvidt der tjenes penge på
>flatrate-kunder?
>
>--
>Søren O.

I forbindelse emd flatrate igen, men som overordnet betragning megen

Fra : Martin Moller Peders~

Dato : 17-06-01 11:36

In <hnvoitkiq1nu6rq56qrq0go3j6b1n6u1bm@4ax.com> Nostradamus <me@privacy.net> writes:

>Iflg Stofa loves der intet - defor er det en subjektiv information der
>ikke kan anvendes i prissammenligninger

Well, hvis din stofa hastighed er mindre end 1024/256 kan man som regel faa en tekniker
paa besoeg for at forbedre forbindelsen.

/Martin

Fra : Nostradamus

Dato : 17-06-01 12:36

>Well, hvis din stofa hastighed er mindre end 1024/256 kan man som regel faa en tekniker
>paa besoeg for at forbedre forbindelsen.
>
>/Martin

Martin - jeg synes du skal vide at jeg er en af de få Stofa reelt har
lovet noget. Og jeg taler ikke om den sølle båndbredde der angiveligt
er idag men om 3Mbit/384Kbit

Nej jeg handler ikke hos Stofa idag.

Fra : Andreas

Dato : 01-07-01 15:23

On Sat, 16 Jun 2001 15:49:52 +0200, Bertel Lund Hansen
<nospamto@lundhansen.dk> wrote:

>Ja. Så slipper jeg for at betale for et monsterforbrug. Det er da
>en god grund.
>
>Hvis der var totalt flatrate og alle pumpede over 4 GB om
>måneden, så steg prisen.
Jamen, det gør den da også sådan som det ser ud nu men, det er så kun
for dem der faktisk rammer loftet på 4 GB og går over så, det er måske
meget reelt?

Men hvordan er det nu lige at det ser ud, med hensyn til
trafikbelastningen hos ens respektive ISP?

Hvordan beregnes den trafik som kunderne genererer mængde såvel som
prismæssigt?

--
Med Venlig Hilsen - Best Regards
Andreas
Please visit the International Tibet Support Network at
http://www.tibet.org/itsn/index.html

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 01-07-01 17:55

Andreas skrev:

>Jamen, det gør den da også sådan som det ser ud nu men, det er så kun
>for dem der faktisk rammer loftet på 4 GB og går over så, det er måske
>meget reelt?

Netop, og det lægger en dæmper på dem så de ikke sætter flere
computere til at støvsuge i døgndrift. Det ser man ellers ved
flatrate-ordninger.

>Hvordan beregnes den trafik som kunderne genererer mængde såvel som
>prismæssigt?

Hver byte tælles op, og der afregnes efter kundebetingelserne.
Eller også forstår jeg ikke spørgsmålet.

--
Bertel

Fra : Andreas

Dato : 01-07-01 20:02

On Sun, 01 Jul 2001 18:54:38 +0200, Bertel Lund Hansen
<nospamto@lundhansen.dk> wrote:

>Andreas skrev:

<....>

>Netop, og det lægger en dæmper på dem så de ikke sætter flere
>computere til at støvsuge i døgndrift. Det ser man ellers ved
>flatrate-ordninger.

Tjaa, det kan jeg ikke se noget principielt galt i. Jeg må formode at
de forskellige udbydere har prissat produktet i forhold til den,
udgift jeg tror de har ved at være vært for en meget downloadende
kunde. De må da ihvertfald have haft en fornemmelse af at, visse
kunder som har flatrateabonnementer vil tage begrebet "fri trafik"
endog meget bogstaveligt.

>Hver byte tælles op, og der afregnes efter kundebetingelserne.
>Eller også forstår jeg ikke spørgsmålet.
Sikkert fordi jeg skrev en kende kringlet i mit forrige indlæg.

Men spørgsmålet gik på om ens respektive udbyder skulle erholde en
afgift for den trafik som dens kunder genererer - for såvidt at den
gik til udlandet?

Jeg har forstået på tilsvarende tråde at de forskellige isp'er betaler
en vis afgift hvis, deres kunder henter ting og sager hjem fra
udenlandske servere - og servere udenfor eget regi. Men det er måske
noget jeg har misforstået?*s*

Snakken kom vist af den tilsyneladende dårlige forretning, det skulle
være at have mange bredbåndskunder der bare suger - at de betaler for
lidt i abonnement, i forhold til hvad det "koster" at have dem.

--
Med Venlig Hilsen - Best Regards
Andreas
Visit Benchen Free Medical Clinic
at http://www.tibet.dk/medicin/

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 01-07-01 23:21

Andreas skrev:

>Tjaa, det kan jeg ikke se noget principielt galt i.

Det kan jeg nu godt. Jeg nægter at tro at der er brug for så
store mængder data, og de hentes kun fordi det ikke koster en rød
reje. Et abonnement med trafikpris vil få folk til at tænke over
om de nu også skal bruge det de henter.

>Jeg må formode at de forskellige udbydere har prissat produktet i forhold til den,
>udgift jeg tror de har ved at være vært for en meget downloadende kunde.

Ja, nemlig dyrere end det ville være med et fornuftigt forbrug.
Er det svært at forstå at jeg ikke er interesseret i at betale
for andres monsterforbrug?

--
Bertel

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-07-01 20:12

Sun, 01 Jul 2001 18:54:38 +0200, skrev Bertel Lund Hansen
<nospamto@lundhansen.dk>:

>Netop, og det lægger en dæmper på dem så de ikke sætter flere
>computere til at støvsuge i døgndrift. Det ser man ellers ved
>flatrate-ordninger.

Og det er også meget fornuftigt, at have en grænse.

For ofte virker det som om, at nu har man fået flatrate og så
skal der bare downloades revl og krat 24/7 uanset om man har brug
for det eller ej.

Men hvis Stofanet havde to grænser, den nuværende + en lidt
højere.
F.eks. 10.000 MB til kr. 399,- så ville det jo nok dække mange
fleres behov og være lidt mere konkurencedygtig.

Men som det er blevet nævnt, efterhånden kan (næsten) alle få et
alternativ til Stofanet, hvis de ønsker flat rate.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Daniel Stjernholm

Dato : 02-07-01 22:44

On Sun, 01 Jul 2001 21:11:49 +0200, Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk> wrote:

>Men hvis Stofanet havde to grænser, den nuværende + en lidt
>højere.
>F.eks. 10.000 MB til kr. 399,- så ville det jo nok dække mange
>fleres behov og være lidt mere konkurencedygtig.

Måske satser Stofa på at tjene penge, og så er det et udemærket
udgangspunkt at starte med at skære de trafiktunge kunder væk - dem
der har tænkt sig at køre læssevis af pr0n, mp3, warez og andet snavs
gennem deres linie, bakker med det samme de finder ud af at der er en
trafikgrænse.

....og gør de ikke, ja så får de naturligvis en faktura på deres ekstra
forbrug, hvilket sikrer en lav pris til de der bruger forbindelsen
"normalt".

Daniel Stjernholm aka Skumling - skumling@skumlenet.dk

Fra : Kurt Brixen

Dato : 03-07-01 05:43

<knudgert@mail.tele.dk> wrote:

>Men som det er blevet nævnt, efterhånden kan (næsten) alle få et
>alternativ til Stofanet, hvis de ønsker flat rate.

Priserne starter ved ca. 300 om måneden. Det er 100 kr. mere end
Stofa, så det indikerer da også at ægte flatrate er dyrere end
flatrate med loft over.

Kurt Brixen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-07-01 07:01

Tue, 03 Jul 2001 06:42:59 +0200, skrev Kurt Brixen
<nospam@to.brixen.as>:

>Priserne starter ved ca. 300 om måneden. Det er 100 kr. mere end
>Stofa, så det indikerer da også at ægte flatrate er dyrere end
>flatrate med loft over.

Naturligvis.

med venlig hilsen
Knud