Farve printer
Fra : MGJ

Dato : 23-03-06 20:03

Hej

Hvad giver de bedste print fra et 8 megapixel cam. Er det en farve laser
eller en blæk printer ? (Pris ca. 3000,-)

MGJ

Fra : Max

Dato : 23-03-06 20:28

Hej

> Hvad giver de bedste print fra et 8 megapixel cam. Er det en farve
> laser eller en blæk printer ? (Pris ca. 3000,-)

Uden tvivl en blæk printer.

Mvh Max

Fra : Peter T.

Dato : 24-03-06 00:08

MGJ udviste en rettidig omhu og skrev:

> Hvad giver de bedste print fra et 8 megapixel cam. Er det en farve
> laser eller en blæk printer ? (Pris ca. 3000,-)

Blæk.

--
Mvh. Peter T.

Fra : Esben

Dato : 23-03-06 23:49

"MGJ" <REMOVEdrageflyver@msn.dkREMOVE> skrev i en meddelelse

> Hvad giver de bedste print fra et 8 megapixel cam. Er det en farve laser
> eller en blæk printer ? (Pris ca. 3000,-)

Uden tvivl blæk.

--
Esben

Fra : Aksel

Dato : 24-03-06 12:38

> [...]
>
> Hvad giver de bedste print fra et 8 megapixel cam. Er det en farve laser
> eller en blæk printer ? (Pris ca. 3000,-)

Jeg forstår dit spørgsmål som at du ikke direkte ønsker en fotoprinter som
er bundet til nogle få formater og oftest ikke kan printe over 10x15

Canon 4200 eller 5200 giver meget flotte fotoprint, og koster under det
halve af dit budget.

Uanset hvad du vælger er det en god ide at købe en med separate
farvepatroner, det er meget billigere i længden.

Hilsen Aksel

Fra : MGJ

Dato : 26-03-06 05:27

Hej

Jeg har netop købt Canon IP5200 og tak for kaffe, her er sgu printer for
alle pengene...

Fra : Max

Dato : 26-03-06 09:02

Hej

> Jeg har netop købt Canon IP5200 og tak for kaffe, her er sgu printer
> for alle pengene...

Et rigtigt godt valg, specielt hvis man vil printe på sine CD/DVD'er.
Eneste ulempe er at der i øjeblikket ikke laves kopipatroner til den,
så den er dyr at fylde, men mon ikke der kommer billigere patroner.

Mvh Max

Fra : The Dude

Dato : 29-03-06 09:08

Kan de ikke fyldes med kanyler?

Fra : HSP

Dato : 03-04-06 17:05

Hej

Jeg har netop købt Canon IP5200 og tak for kaffe, her er sgu printer
for
alle pengene...

MGJ
_

Hej MGJ.

Har selv modellen , så jeg kan kun være enig med dig !
Søger du fotopapir der er identisk med Canon's Pro version , &
til en langt pænere pris , så kik her -
http://tpi-danmark.dk/index.php
Bruger selv det her -
http://tpi-danmark.dk/produkter.php?id=A4H240S050-9
Ganske enkelt identisk med Canon's Pro. papir !!

Henrik........