HJÆLP: Driver til Compaq Bærbar
Fra : Carlos

Dato : 23-03-06 12:09

Hejsa alle
Jeg har en gammel Compaq Presario CM2090. (Celeron 667 MHz)
Dog har jeg forgæves forsøgt at finde drivere til den alle steder.
Har prøvet på Compaq, HP's-sider, google, diverse driver-sites osv,
har sågar snakket med flere forskellige folk inde hos HP/Compaq support i
telefonen, men efter
hvad de kan se er der aldrig lavet en model som hedder CM2090 ;(((((

Her er billeder af kraftværket ;)
http://www.cellshop.dk/notebook/note1.JPG
http://www.cellshop.dk/notebook/note2.JPG
http://www.cellshop.dk/notebook/note3.JPG
http://www.cellshop.dk/notebook/note4.JPG

Mangler mest af alt drivere til netkortet, men også til det andet.
Min kammerat har købt den for ca. 4-5 år siden, men har selfølgelig smidt
alt hvad han havde til
at ligge på den ud ;(

Skulle der være en venlig sjæl som kunne hjælpe

På forhånd tak,

--
Med venlig hilsen / Best regards

Thomas Andersen

Fra : Jesper

Dato : 23-03-06 17:57

Carlos den 23-03-2006 12:09:
> [...]
> telefonen, men efter
> hvad de kan se er der aldrig lavet en model som hedder CM2090 ;(((((

Jeg tror din model hedder:
Compaq Presario 14XL 445

Jeg tror den hører til:
Compaq Presario 1400 serien

Ser dette ikke bekendt ud?:
http://makeashorterlink.com/?Q1F4258DC

> Mangler mest af alt drivere til netkortet, men også til det andet.
> Min kammerat har købt den for ca. 4-5 år siden, men har selfølgelig smidt
> alt hvad han havde til
> at ligge på den ud ;(

Afhængig af OS, ser det ud til at du kan få drivere fra 'kilden' her:
http://makeashorterlink.com/?Z315228DC

mvh
Jesper

--
Du skal sige røv, så griner folk. Så skal du give dem budskabet.
Og når de så er lige ved at kede sig skal du sige røv igen.

Fra : Carlos

Dato : 24-03-06 15:26

Hejsa
Prøver lige,