Korte usb-kabler - hvor?
Fra : Ukendt

Dato : 20-03-06 15:09

Usb-kabler på 10 cm, 30 cm 50 cm - hvor finder man det henne?

Venligst

Niels
www.nodash.dk

Fra : Privat

Dato : 20-03-06 15:51

www.edbpriser.dk

--
Med Venlig Hilsen
Andersen & Sørensen

Fra : Ukendt

Dato : 20-03-06 23:21

Privat skrev:
> www.edbpriser.dk

Den havde jeg luret, men der står ikke meget andet end Sandberg.
Nogen der har mere hands-on erfaring?

Venligst

Niels

Fra : Max

Dato : 20-03-06 23:31

Hej Niels

> Den havde jeg luret, men der står ikke meget andet end Sandberg.
> Nogen der har mere hands-on erfaring?

De korteste min grossist kan levere ligger omkring 0,5 meter, så det
er nok ikke let at finde dem kortere.

Mvh Max

Fra : Nick

Dato : 21-03-06 19:42

> De korteste min grossist kan levere ligger omkring 0,5 meter, så det
> er nok ikke let at finde dem kortere.

Så kig her http://www.danbit.dk/produkter/2801.phtml

/Nick

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 21-03-06 20:07

"Nick" <nicklas_kellerFLYTMIGVÆK@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> skrev i en meddelelse
>
> Så kig her http://www.danbit.dk/produkter/2801.phtml
>
> /Nick

Eller tag forbi en velassorteret elektronik-butik, som f.eks.Aage Nielsen
ved søern (i Kbh) eller Brinck tæt ved. Køb de USB-stik, du skal bruge - så
er det eller bare igang med loddekolben. Ud af eet billigt kabel fra Netto +
2 løse stik blir der 2 kabler i ønsket længde. Og du har oven i købet mere
kabel.....
Jesper Hedegaard
GS500E når vejret spiller
Volvo når det spilder

Fra : Nick

Dato : 23-03-06 07:51

"Jesper Hedegaard" skrev i en meddelelse...
> [...]
> så er det eller bare igang med loddekolben. Ud af eet billigt kabel fra
> Netto + 2 løse stik blir der 2 kabler i ønsket længde. Og du har oven i

Helt ærligt. Hvad tager vi i DANBIT for sådan et kabel? Få kroner og et
ekspeditionsgebyr. Du skal godt nok ikke lodde meget, førend den udgift er
betalt af din tid. Man kan også flikke derhjemme på køkkenbordet - og være
lidt til grin samtidig

/Nick

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 23-03-06 23:25

> [...]
> betalt af din tid. Man kan også flikke derhjemme på køkkenbordet - og være

Lidt til grin - du sku se hvad de ville ha for USB-kabler rundt omkring, da
jeg sku bruge 1 kort. Prøv f.eks. i morgen at gå ind hos El-Giganten og
spørg efter prisen på et 1,8m A/B kabel. Og husk lige at grine når den rare
ekspedient siger: "149,75, Hr.". De er ikke færdige med deres sjove priser
rundt omkring.

Men Danbit, som jeg ellers kender for at ha et stort vareudvalg men også tit
enten solide priser eller også fører de bare bedre mærker end mange andre i
samme branche, overrasker mig med deres priser på kabler:
http://www.danbit.dk/produkter/1404.phtml

Og med kabler på 0,15 og 0,75 m er vi vist inde på det, der blev efterlyst.
Ska nu lige tilbage på deres side og se om det er incl moms...nah - i bunden
står der "eks.moms" - naturligvis !

Forresten købte vi for nyligt et kamera hos El-Giganten og skulle bruge et
FireWire-kabel til det - fulgte selvf ikke med.
Da ekspedienten kom med et 1,8 m til 199 ku han godt se - og høre - på mig
at det ikke liiiige var passende - og efter et kort opslag på skærmen faldt
prisen til 99......

Jesper Hedegaard
GS500E når vejret spiller
Ford når det spilder

Fra : isfugl

Dato : 24-03-06 09:35

> [...]
> betalt af din tid. Man kan også flikke derhjemme på køkkenbordet - og være

så mangler vi bare lige at danbit får lavet sig en portal til handel med
privat personer

--
Steffen

Fra : Max

Dato : 21-03-06 20:53

Hej Nick

> Så kig her http://www.danbit.dk/produkter/2801.phtml

Kan se det er længe siden jeg har kikket i kataloget :)
Tak for øjenåbneren.

Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 21-03-06 22:22