Grafik-kort identifikation
Fra : Jan Mejer

Dato : 17-03-06 19:31

hvordan finder man driver mm til sit grafik kort, hvis man ikke kender
producent og model??..jeg har købt et brugt grafikkort hvor der er mulighed
for at koble 2 skærme til vha et specielt kabel...

¨Nå jeg tror sgu det er et IBM-kort...det står der på posen med
kablet....(P)IBM PN:73P9597

hov der står jo også model 8903 på selve kortet....

hmm...må søge lidt......

--
www.janmejer.dk

Fra : Nicolai

Dato : 17-03-06 19:43

"Jan Mejer" <janmejerFJERN@hotmail.com> wrote in message

> hmm...må søge lidt......

Der er masser af programmer, som kan identificere dit kort nærmere. Everest
kunne engang hentes gratis, men det er vist slut.

Men der må være et andet.

> --
> www.janmejer.dk

Nicolai

Fra : Jan Mejer

Dato : 17-03-06 20:04

-->
> Der er masser af programmer, som kan identificere dit kort nærmere.
> Everest kunne engang hentes gratis, men det er vist slut.
>
> Men der må være et andet.

problemet bliver måske at find en driver til skidtet

Fra : Niels C. Grønlund \(~

Dato : 17-03-06 21:23

Hej !

Hvis det er et IBM kort skal stå et FRU nummer på kortet. Giv mig det.

Niels

Fra : Jan Mejer

Dato : 29-03-06 07:17

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 17-03-06 22:07

"Jan Mejer" <janmejerFJERN@hotmail.com> crashed Echelon writing

> ¨Nå jeg tror sgu det er et IBM-kort...det står der på posen med
> kablet....(P)IBM PN:73P9597

Hvis man skal stole på det så giver en søgning på produkt nummeret
resultatet ELSA OEM Nvidia Quadro NVS 280

--
Bjarke Andersen

Fra : Esben

Dato : 18-03-06 17:36

> Hvis man skal stole på det så giver en søgning på produkt nummeret
> resultatet ELSA OEM Nvidia Quadro NVS 280

Det passer meget godt med kablet - nvs 28X kortene leveres typisk med den
type kabel der beskrives.

--
Esben

Fra : Jan Mejer

Dato : 29-03-06 07:25

hmm......så fandt jeg lidt information på nettet......det eneste sjove ved
kortet er muligheden for 2 skærme, resten er jo "gammeldags"....nå, det
bliver solgt på QXL tror jeg..