Farvelaser m. duplex?
Fra : Virgil

Dato : 16-03-06 20:24

Har nu HP LaserJet 2500 men mangler aut. duplex
Printerbehovet er ikke større, end det kan klares med de fleste modeller.

Ønsker:
- Ethernet-tilslutning.
- Duplex / dobbeltsidet.
- Pæn, bordmodel, helst ikke større end HP 2500.
- Støjfri i dvale.
- Papirbakker til dobbeltsidet skal være indelukkede og ikke flap-ud-bakke,
der forøger printerdimensionerne.
- Og så selvfølgelig pæne udskrift til fornuftig pris. Kan man også få kant
til kant?

Hvordan er f.eks. HP LaserJet 3600dn?

---
Bjarne Flyvholm
Email: bjarne@[fjern_dette]flyvholm.dk

Fra : Jan Sørensen

Dato : 16-03-06 21:20

Hej Prøv lige at se på Samsung CLP-510N,
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=137050 den er gotnok temmelig
stor! ikke det kønneste.

Har net op anskaffet en, men må desværre vente på onsite service pga.
netværks fejl i printeren.

Jan

Fra : LarsJ

Dato : 16-03-06 22:06

Virgil skrev:
> [...]
> der forøger printerdimensionerne.
> - Og så selvfølgelig pæne udskrift til fornuftig pris. Kan man også få kant

Hvis du løber ind i en farvelaser der både har duplex og print til kant
til en rimelig pris, så vil jeg meget gerne høre om det - er selv på
udkig efter sådan en.
Støj og dimensioner er dog ikke så afgørende for mig, da den skal stå i
eget printerum.

Lars

Fra : Kristian Andersen

Dato : 16-03-06 22:54

> [...]
> flap-ud-bakke, der forøger printerdimensionerne.
> - Og så selvfølgelig pæne udskrift til fornuftig pris. Kan man også få

Prøv at se på Oki C3200n, den opfylder vist de fleste af dine krav.

Duplex er dog ikke standard men kan fås.

Kant til kant formoder jeg at den ikke kan.

--
Kristian

Fra : Esben

Dato : 17-03-06 02:08

> [...]
> flap-ud-bakke, der forøger printerdimensionerne.
> - Og så selvfølgelig pæne udskrift til fornuftig pris. Kan man også få

Print til kant findes desværre ikke i laserverdenen.

> Hvordan er f.eks. HP LaserJet 3600dn?

Den opfylder de krav du stiller.
Printkvaliteten er en del bedre end 2500-serien (fx står sort tekst skarpere
og flader med gråtoner står bedre), støjniveauet er lavere og hastigheden er
bedre. Den er en lidt højere, men har lidt mindre footprint. Læg mærke til
at 3600 er en værtsbaseret printer, hvor 2500 har ægte PCL og
PS-understøttelse.

--
Esben

Fra : LarsJ

Dato : 17-03-06 14:36

Esben skrev:

> [...]
> bedre. Den er en lidt højere, men har lidt mindre footprint. Læg mærke til
> at 3600 er en værtsbaseret printer, hvor 2500 har ægte PCL og

Jeg kan ikke umiddelbart se det, men understøtter den kant til kant?

Lars

Fra : LarsJ

Dato : 17-03-06 14:37

LarsJ skrev:

> Jeg kan ikke umiddelbart se det, men understøtter den kant til kant?

øhh, jeg skal vist lige lære at læse ALT hvad der står.....