Medion 8806 TV kort mangler resourcer ?
Fra : Ukendt

Dato : 16-03-06 13:22

Hej
Jeg har lige set en Medion MD8806 fra Aldi
TV kortet virker ikke, der er ! udråbstegn ud for det i enhendshåndtering,
den siger der ikke er resourcer til rådighed....

Hvad kan man gøre ved det ?
( forsøgte at disable Firewire com-port lpt port og diskette controler uden
held i BIOS )

Det er en helt ny PC

nogen bud?

mvh
Preben

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 16-03-06 21:32

"Preben Larsen" <oz6p(a)qrz.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvad kan man gøre ved det ?
> ( forsøgte at disable Firewire com-port lpt port og diskette controler

Der er muligvis ikke indlæst driver, så prøv at indlæse/genindlæse den.

Kurt

Fra : Ukendt

Dato : 18-03-06 09:47

> Der er muligvis ikke indlæst driver, så prøv at indlæse/genindlæse den.
>
> Kurt

Hej Kurt
Jeg har indlæst den nyeste driver,
det er tilsyneladende adresser i pci bussen IRQ osv der ikke kan finde et
ledigt sted at være..

smadder irriterende..
mvh
Preben

Fra : Claus Tersgov

Dato : 19-03-06 14:38

> [...]

> Jeg har indlæst den nyeste driver,
> det er tilsyneladende adresser i pci bussen IRQ osv der ikke kan finde et

Ringdog til Medion support. De plejer at vide, hvad de taler om, og jeg har
kun oplevet god behandling fra dem. Det er jo med i prisen...

Claus