ang. forskellen på ram typer.
Fra : kimila

Dato : 13-03-06 13:40

Jeg har i dag købt 2 stk. 512 ram moduler men har fået nogle forkerte da jeg
vil købe nogen magen til dem jeg havde i forvejen.

Dem jeg har i forvejen er Samsung M3 68L6423FTN-CCC 512 MB.

Dem jeg har fået nu er, Samsung M3 68L6523CUS-CCC 512 MB.

Spørgsmålet er forskellen på disse to typer og er den ene type hurtiger og
hvis den er, hvilken er så hurtigst.

Jeg vil da ikke have at de ram jeg har købt er ringerer end dem jeg havde i
forvejen, måske er de bedre men det håber jeg at i kan fortælle mig.

KIm MIchael LArsen

kimila snabel a mail dot dk

Fra : Ricko.

Dato : 13-03-06 15:12

"kimila" <kimila@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg vil da ikke have at de ram jeg har købt er ringerer end dem jeg havde
> i forvejen, måske er de bedre men det håber jeg at i kan fortælle mig.

Og du har naturligvis forhørt dig der hvor du købte dem, ?? hvad sagde de
til det??

Fra : kimila

Dato : 13-03-06 18:23

> Og du har naturligvis forhørt dig der hvor du købte dem, ?? hvad sagde de
> til det??

De sagde at de ram er en nyerer udgave end de gamle jeg har.

KIm MIchael LArsen

kimila snabel a mail dot dk

Fra : Nicolai

Dato : 14-03-06 01:28

"kimila" <kimila@mail.dk> wrote in message

> De sagde at de ram er en nyerer udgave end de gamle jeg har.

Så er det vel også rigtigt?

Alternativt kan du sætte dem i sammen med de gamle, og tjekke med everest
eller lign, og se om de har ens data.

Fra : kimila

Dato : 15-03-06 12:13

> Alternativt kan du sætte dem i sammen med de gamle, og tjekke med everest
> eller lign, og se om de har ens data.

De virker fint, kørt et par dage nu, men jeg syntes der er irreterende at
man ikke får det man spører efter i butikken.

Jeg ringede først for at sikre mig at de havde de rigtige ram inden jeg tog
derind, men hvis de ram så har fået en anden betegnelse så burde de vel også
rette det på deres hjemmeside.

Men tak for det.

Slut herfra.

KIm MIchael LArsen