Gas Vs. Induction
Fra : Thomas Kaarup

Dato : 30-05-06 12:00

Hej Alle

jeg er stor tilhænger af gas komfurer, men skal i forb med nyt hus have nyt
køkken.

Derfor villle jeg lige høre om der er nogen der har noget input omkring
sub..

Hvad skal jeg vælge og hvorfor..

Thomas K

Fra : Max

Dato : 30-05-06 12:16

Hej Thomas

> Derfor villle jeg lige høre om der er nogen der har noget input
> omkring sub..

Prøv at kikke 8 indlæg længer nede, der er det samme
spørgsmålet stillet den 27-5-06 af Torben.

Mvh Max

Fra : kristian mikael de f~

Dato : 02-06-06 11:43

On Tue, 30 May 2006 13:15:47 +0200, "Max"
<max_jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:

>Prøv at kikke 8 indlæg længer nede, der er det samme
>spørgsmålet stillet den 27-5-06 af Torben.

Længere nede?
Der kan jeg kun se indlæg der er nyere end denne....

kmo

Fra : Max

Dato : 02-06-06 11:57

Hej kristian

> Der kan jeg kun se indlæg der er nyere end denne....

Så vend din skærm, den står på hovedet :)

Mvh Max

Fra : kristian mikael de f~

Dato : 02-06-06 22:41

On Fri, 2 Jun 2006 12:57:23 +0200, "Max"
<max_jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:

>Så vend din skærm, den står på hovedet :)

Ah....
Det forklarer mange mærkværdigheder.

mvh kmo