Islams Apologeter (eng)
Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 06-05-06 09:36

http://esr.ibiblio.org/?p=284

Since I posted Dan Simmons's Message From The Future, I've had a couple
of Muslims show up on this blog protesting that I've got it all wrong,
that Islam is a peaceful and tolerant religion and Islamic terror is an
aberration not sanctioned by the Koran.
Here's a challenge to all you apologists for Islam: stand up in your
mosque and declaim, loudly, that religious violence is an abomination
against Allah — that those who use terror in a program to restore the
Caliphate, those who would execute ex-Muslims who convert to any other
religion, those who would condone 'honor killing', and those who incite
hatred against Jews and other Peoples of the Book have fallen from the
Narrow Way and will burn in hell with the sons of Iblis.
If you are unwilling to do this for religious reasons, or fear to do it
because of the reaction of your fellow Muslims, then shut the fuck up
about your so-called 'religion of peace', because you are a liar and a
hypocrite.

That is all.

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk - http://liberterran.org - http://haxor.dk/fanaticism/ -

Fra : Vidal

Dato : 06-05-06 10:30

Peter Bjørn Perlsø wrote:
> [...]
> because of the reaction of your fellow Muslims, then shut the fuck up
> about your so-called 'religion of peace', because you are a liar and a

Det ser ud som om, muslimerne har samme problem
som anarko-kapitalisterne. De hævder at være mod
vold og trusler om vold, men ikke desto mindre er
de nogenlunde de eneste på dk.politik, der fører
sig frem med volds- og dødstrusler.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 06-05-06 10:35

Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

> [...]
> vold og trusler om vold, men ikke desto mindre er
> de nogenlunde de eneste på dk.politik, der fører

Og hvad har anarkokapitalister med mit indlæg at gøre???

Svar: Ikke en skid.

Hold dig til emnet, Vidal, eller hold kæft.

Fra : Tim

Dato : 06-05-06 18:28

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> wrote in message

> [...]
> vold og trusler om vold, men ikke desto mindre er
> de nogenlunde de eneste på dk.politik, der fører

Ovenstående ser vi endnu et eksempel på en Islam-apologet.

Tim

Fra : Vidal

Dato : 07-05-06 08:35

Tim wrote:
> "Vidal" <vidal@webspeed.dk> wrote in message

> Ovenstående ser vi endnu et eksempel på en Islam-apologet.

Det tror jeg nu ikke, PBP er.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Martin K

Dato : 06-05-06 10:34

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> because of the reaction of your fellow Muslims, then shut the fuck up
> about your so-called 'religion of peace', because you are a liar and a

Lige i skabet!

--
Martin K

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 06-05-06 10:38

Martin K <sp@m.dk> wrote:

> ""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse

> Lige i skabet!

Ja, som han der sendte den til mig også sagde:

"Det er mig ret svært, at finde på noget at tilføje...."

Fra : @

Dato : 06-05-06 12:23

On Sat, 6 May 2006 11:37:59 +0200, peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter Bjørn
Perlsø) wrote:

> [...]

er der nogen som er meget skrappe til at oversætte som kan lave
ovenstående om til dansk

jeg læser sagtens engelsk, men at få formuleret en korrekt
oversættelse rækker det vist ikke til

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 06-05-06 12:58

@ skrev:

> er der nogen som er meget skrappe til at oversætte som kan lave
> ovenstående om til dansk

Jeg kan da forsøge:

"Her er en udfordring til alle jer Islam-apologeter: Stil jer op i jeres
lokale moske og kundgør åbent, højt og tydeligt, at religiøs vold er en
vederstyggelighed (modbydelighed) imod Allah - og at de personer, der
anvender sig af terror for at genoprette khalifatet; som går ind for at
henrette eks-muslimer, som konverterer til hvilken som helst anden
religion; som bifalder æresdrab samt opildner til had imod jøder og
andre "Bogens Folk", alle er faldet fra den rette vej og vil brænde i
Helvede med Iblis' sønner.
Hvis du er utilbøjelig til at gøre dette af religiøse årsager, eller
frygter at gøre det på grund af dine muslimske medtroendes reaktioner,
så hold din forpulede kæft om jeres påståede "fredens religion", for du
er en løgner og hykler!"

(Bemærkninger: 1. Iblis er en dæmonisk, Satanagtig figur i Islam.
2. Sidste sætning kan dog også læses "Hvis I er utilbøjelige til at gøre
dette..." da "you" på engelsk som bekendt både kan betyde "du" og "I".)

Jeg må i øvrigt give vedkommende fuldstændig ret: Der er grænser for
hvor meget bedragerisk taqiya-pladder, man efterhånden gider at finde
sig i fra disse notorisk løgnagtige muhammedaneres side...

Anders Peter Johnsen

Fra : @

Dato : 06-05-06 13:26

On Sat, 06 May 2006 13:58:22 +0200, Anders Peter Johnsen
<anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote:

> [...]
>frygter at gøre det på grund af dine muslimske medtroendes reaktioner,
>så hold din forpulede kæft om jeres påståede "fredens religion", for du

takker

> [...]
>hvor meget bedragerisk taqiya-pladder, man efterhånden gider at finde
>sig i fra disse notorisk løgnagtige muhammedaneres side...

hvis det så kun var muhammedanerne,

men der findes desværre en hel horde af tankeløse "velmenere" som
altid ser muhammedanere som de rene forrulgte uskyldigheder

ligeledes findes der en horde af folk som hæver deres fede hyre i en
eller anden forbindelse med muhammedansk indvandring, problemer med 1.
2. 3. generation af indvandrere som ikke ønsker at leve efter danske
love og normer

disse folk tæller bla. ansatte i Røde Kors, Dansk Flygtningehjælp,
ansatte hos de sociale myndigheder, en flok advokater og hvem der
ellers kan score penge på den muhammedanske krig mod vestlig levevis

--
Det Radikale Venstre er blevet en interesseorganisation for
mennesker med lang uddannelse, stort ego og lille solidaritet

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 06-05-06 13:39

> men der findes desværre en hel horde af tankeløse "velmenere" som
> altid ser muhammedanere som de rene forrulgte uskyldigheder

Enig. De mest underlige af dem taler ellers gerne nedsættende om "gudetro"
eller proklamerer, at "Gud er død".

Børge

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 06-05-06 14:59

@ skrev:

> takker

Det var så lidt.

> [...]
> eller anden forbindelse med muhammedansk indvandring, problemer med 1.
> 2. 3. generation af indvandrere som ikke ønsker at leve efter danske

Ja, du har desværre ret i at der også er en pæn del "Islamforskere",
samt mere eller mindre ukyndige politikere og behandlere som åbenbart
ikke er i stand til at fatte at Islam altså desværre helt grundlæggende
bygger på udøvelse af rå magt, både i dén måde denne "religion" - der i
mangt og meget snarere må siges at være en politisk ideologi - historisk
er blevet udbredt på, såvel som i dèt selve dèt samfund, denne
"religion" altså foreskriver.

Løgnen om at Islam skulle være "fredens religion" bygger åbenlyst på dèn
yderst tvivlsomme præmis at ALLE er rettroende muslimer - som ikke begår
overtrædelser af Shariaen, der jo netop håndhæves ved brug af vold.

> disse folk tæller bla. ansatte i Røde Kors, Dansk Flygtningehjælp,
> ansatte hos de sociale myndigheder, en flok advokater og hvem der
> ellers kan score penge på den muhammedanske krig mod vestlig levevis

Som Børge er inde på andetsteds, så er det begrædeligt at det som regel
er de samme mennesker, der ikke lægger fingre imellem, når det kommer
til en ellers så afgjort velberettiget kritik af dèt sørgelige
historiske magtmisbrug, der er sket af Kristendommen, som besynderligt
nok har så pokkers travlt med totalt at frikende Islam for sin
residente, og desværre selv den dag idag også yderst latente, voldelighed.

Anders Peter Johnsen

Fra : NoTrabajo

Dato : 06-05-06 17:12

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i

> [...]
> nok har så pokkers travlt med totalt at frikende Islam for sin
> residente, og desværre selv den dag idag også yderst latente,

Vedrørende sidste sætning: Og husk så i den hellige politiske korrektheds
navn at tilføje, "at det ikke er alle muslimer, der er sådan"..

Vi danskere burde stå sammen om at forsvare vort fædreland mod
muhamedanismen, i stedet for at være så splittede.

Hvornår vågner halalhippierne op af deres dvale?
--
NoTrabajo

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 06-05-06 18:26

NoTrabajo <notrabajo@gmail.com> wrote:

> [...]
> muhamedanismen, i stedet for at være så splittede.
>
> Hvornår vågner halalhippierne op af deres dvale?

Aldrig; den dag de vågner er de ikek halalhippier længere!