Kampen for friheden
Fra : @

Dato : 30-04-06 21:36

Godt at der stadig er aviser som advarer mod koranfascismen

<<<<<
vi bør tilpasse os den store, store verden. Vi må vise vor respekt for
de totalitære systemer i den muslimske verden

Ganske som 1930'ernes appeasement-politikere prædiker Niels Helveg og
Henning Koch forståelse og tilpasning. Dengang var det til nazistyret
i Tyskland, som knuste de demokratiske kræfter, for det repræsenterede
nu engang magten. Nu til islamisterne, der med Koranen i hænderne
knægter selv det mindste udslag af noget, der kan minde om frihed.

For kort tid siden var en afghaner tæt på at blive henrettet. Hans
forbrydelse? Konvertering fra islam til kristendommen, men han er kun
en del af det muslimske isbjerg.

Dagligt forfølges kristne i de muslimske lande. For nylig blev en
præst myrdet i Tyrkiet - samme land, hvor der kræves tilladelse, hvis
kristne vil holde gudstjeneste.

Ikke et eneste muslimsk land - bortset fra måske Tyrkiet - er styret
ud fra demokratiske principper.

En totalitær ideologi
Islamismen er som nazismen og kommunismen en totalitær ideologi. Eller
for at citere Rushdie-manifestet »en reaktionær ideologi, der dræber
lighed, frihed og sekularisme, hvor den end findes.«

Naser Khader,
Ikke et øjeblik har han skjult sandheden om den truende islamisme, og
sammen med andre frie sjæle som Ayan Hirsi Ali, Samuel Rushdie og de
enkelte modige muslimske redaktører og journalister, der vovede et
stille oprør, bør han støttes af fuld kraft.

Niels Helveg Petersen og hans "velinformerede internationale
offentlighed" har derimod valgt at være tilskuere til disse års
vigtigste kamp, for i stedet - med et citat fra dem amerikanske
sociolog Christopher Lasch - at bevæge sig »en route til en konference
på højt niveau«. Skråt op med deres bekymringer! De repræsenterer en
"ansvarlighed", som i betænkelig grad minder om den,
eftergivenhedspolitikerne udstillede i 1930'erne.

Vi har derfor på ingen måde grund til at krybe langs væggen, når vi er
ude i den store verden. Tværtimod kan vi bryste os, fordi vi ikke
valgte at bøje ryggen i den velkendte eller snarere berygtede
Arla-krumning.
http://www.jp.dk/meninger/ncartikel:aid=3701326
<<<<<<<<<<<
--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og

Fra : Martin Larsen

Dato : 30-04-06 21:50

@ fortalte:

> [...]
> ude i den store verden. Tværtimod kan vi bryste os, fordi vi ikke
> valgte at bøje ryggen i den velkendte eller snarere berygtede

Nogenlunde, men hvorfor er det ikke i EB?

Mvh
Martin
--
Befri DK

Fra : @

Dato : 30-04-06 22:00

On Sun, 30 Apr 2006 22:49:56 +0200, "Martin Larsen"
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>@ fortalte:

>Nogenlunde, men hvorfor er det ikke i EB?

Ekstabladet er vist helt udgået for TØR

nu tisser de i bukserne i stedet

EB har da vist en afdanket politiker i chefstolen

så den er nok på vej til at blive Politisk Korrekt

--
Hvad kan man svare til en mand, som fortæller,
at han hellere vil adlyde sin gud end sine medmennesker,

Fra : Anton Olsen

Dato : 01-05-06 17:24

"@" <1@invalid.net> skrev .

> Ikke et eneste muslimsk land - bortset fra måske Tyrkiet - er styret
> ud fra demokratiske principper.

Hele dit indlæg er rigtigt og burde accepteres af langt flere.

Et spørsmål som har naget mig: Er verdens største muslimske land Indonesien
et demokrati?

Anton

Fra : @

Dato : 01-05-06 17:40

On Mon, 1 May 2006 18:24:07 +0200, "Anton Olsen"
<antoniopadua30@hotmail.com> wrote:

>"@" <1@invalid.net> skrev .

>Hele dit indlæg er rigtigt og burde accepteres af langt flere.

nu har jeg jo blot viderebragt det fra JP

>Et spørsmål som har naget mig: Er verdens største muslimske land Indonesien
>et demokrati?

knap nok

/
http://www.leksikon.org/art.php?n=2918
Politiske partier: Et præsidentdekret fra 1960 tillader præsidenten at
opløse ethvert parti, hvis ideologi er i uoverensstemmelse med landets
officielle politik. Regeringspartiet Golongan Karya (Golkar) blev
dannet i 1971. Golkar er støttet af militæret og er en alliance af en
lang række faglige grupper og interesseorganisationer. Tidligere
præsident Suharto står i spidsen for partiet. De fleste offentlige
funktionærer er medlemmer af Den Nationale Sammenslutning af
Offentligt Ansatte (KORPRI), der indgår i Golkar.
/

--
Det Radikale Venstre er blevet en interesseorganisation for
mennesker med lang uddannelse, stort ego og lille solidaritet

Fra : Mikael Mortensen

Dato : 01-05-06 17:54

> [...]
> funktionærer er medlemmer af Den Nationale Sammenslutning af
> Offentligt Ansatte (KORPRI), der indgår i Golkar.

Nu skal man ikke lægge for meget i hvad de skriver på leksikon.org. de
manipulerer bevidst med informationerne.
Her er hvad de skriver om religion i Danmark:

/
Religion: 87,7 % af befolkningen tilhører den protestantiske statslige
folkekirke, 60.000 er katolikker, 50.000 muslimer og 8.000 jøder.
/

50.000 muslimer! Det er vist mange, mange år siden.

/Mikael

Fra : Martin Larsen

Dato : 01-05-06 20:21

Mikael Mortensen fortalte:

> 50.000 muslimer! Det er vist mange, mange år siden.

Pas på ikke at undervurdere deres forplantningsrate!

Mvh
Martin
--
Befri DK

Fra : Morpheus@Hotmail.com

Dato : 02-05-06 05:46

> [...]

>Hele dit indlæg er rigtigt og burde accepteres af langt flere.
>
>Et spørsmål som har naget mig: Er verdens største muslimske land Indonesien

NEJ ikke i dansk (nutidig) henseende

Visse dele af indonisien er underlagt sharia. Der føres hellig krig
mod kristne og molukker og andre som har afstantagende fra muslimsk
tro (ca 12 %).