bluetooth headset med skinne over hoved me~
Fra : Ukendt

Dato : 28-05-06 09:12

Hej,

Findes der et bluetooth headset med skinne over hoved og stor ørepude i den
ene side (mono) ?

Med venlig hilsen

Byron

Fra : søren poulsen

Dato : 28-05-06 10:19

"Byron" <yueyuwe> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Findes der et bluetooth headset med skinne over hoved og stor ørepude i
> den ene side (mono) ?
>

> Med venlig hilsen
>
> Byron

prøv at google efter plantronic de laver en masse headset
mvh
søren

Fra : Ukendt

Dato : 28-05-06 11:33

> prøv at google efter plantronic de laver en masse headset
> mvh
> søren

Ja, men findes der ikke en bluetooth version af noget i den stil her:
http://www.plantronics.com/north_america/en_US/products/cat1150057/cat1220039/prod440122

?

Fra : søren poulsen

Dato : 28-05-06 13:18

"Byron" <ytytyt> skrev i en meddelelse

> Ja, men findes der ikke en bluetooth version af noget i den stil her:
> http://www.plantronics.com/north_america/en_US/products/cat1150057/cat1220039/prod440122
>
> ?

Det mener jeg der gør men kan desværre ikke huske hvor jeg har set det
mvh
søren p