Alternativ til W800/W810I
Fra : Jorgen [DK/2600]

Dato : 24-05-06 07:58

Hej,

jeg overvejer at anskaffe mig en mobil som også er en FUNKTIONEL mp3
afspiller og har et ordentligt kamera. Som udgangspunkt er det kun SE's 800
og 810 som falder i øjnene..

Hvad er der ellers af muligheder i prislejet 2.200 inkl abonnement ?

mvh
jørgen

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 24-05-06 08:02

"Jorgen [DK/2600]" <nyhedsgruppe@fjern_gmail_com> skrev i en meddelelse
> [...]
> 800 og 810 som falder i øjnene..
>
> Hvad er der ellers af muligheder i prislejet 2.200 inkl abonnement ?

K750 og W890 ... og K800i

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Jorgen [DK/2600]

Dato : 24-05-06 09:29

Der skal så også være mulighed for at smække et ekstra memorycard i. Der
falder jo K750I fra (?). Den er dog interessant rent prismæssigt, lader til
man får meget for pengene.

W890 kan jeg ikke finde på SE's side.

mvh
jørgen

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 24-05-06 09:44

"Jorgen [DK/2600]" <nyhedsgruppe@fjern_gmail_com> wrote in news:44741960$0
$15791$14726298@news.sunsite.dk:

> Der skal så også være mulighed for at smække et ekstra memorycard i. Der
> falder jo K750I fra (?)

Nej da. K750i og W800i er tvillinger med forskelligt udseende og så har
W800i Walkman funktionerne og leveres med et større memorycard som standard
(512Mb mod 64Mb).

Jeg har selv en K750i flashet med W800i firmware, fordi jeg egentlig godt
ville have Walkman funktionerne men slet ikke brød mig om coveret på W800i.

Fra : Jorgen [DK/2600]

Dato : 24-05-06 09:45

hvordan er mp3 funktionaliteten ?? har selv en gl. 6230 - er godt træt af
man f.eks. ikke kan spille underkataloger etc.

- jørgen

Fra : Nicolai

Dato : 24-05-06 15:58

"Jorgen [DK/2600]" <nyhedsgruppe@fjern_gmail_com> wrote in message

> hvordan er mp3 funktionaliteten ?? har selv en gl. 6230 - er godt træt af
> man f.eks. ikke kan spille underkataloger etc.

En sand fornøjelse og jeg kommer netop fra en møgirriterende 6230i og er
gået over til W800i. Det bedste jeg nogensinde har gjort. Jeg vil ikke
engang kalde 6230i's afspiller for en mp3 afspiller, men en start-stop
funktion, for den blandet abre hele lortet sammen og kan ingenting. W800i
kan du have musikken opdelt i mapper, lave playlister, afspille kun én mappe
osv. Bedre lyd, nemmere tænd/sluk osv. SE er vist nok det eneste ægte valg
til en rigtig mp3 telefon.

> - jørgen

Nicolai

Fra : Jorgen [DK/2600]

Dato : 24-05-06 09:54

> W800i Walkman funktionerne og leveres med et større memorycard som
> standard
> (512Mb mod 64Mb).
jeg har kigget på edbpriser.. de svinger jo VILDT i pris, hvad hedder de
memory card helt præcist ??

tak,
jørgen

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 24-05-06 11:50

http://surl.dk/1in/

--
/Bjarke
http://sikkertnet.dk || http://ravn-jonsen.net

Fra : Jorgen [DK/2600]

Dato : 24-05-06 12:16

kanon, tak !

Fra : Dr. Phil

Dato : 24-05-06 12:41

http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=201659

Fra : Thomas Thorsen

Dato : 25-05-06 07:09

"Kent Oldhøj" <oldhoj@g-m-a-i-l.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har selv en K750i flashet med W800i firmware, fordi jeg egentlig godt
> ville have Walkman funktionerne men slet ikke brød mig om coveret på

Det lyder interessant, har du et link til et side med noget information om
hvordan man gør det? Hvad er forskellene mellem firmwaren i K750i og W800i ?

Fra : Dr. Phil

Dato : 24-05-06 12:40

"Jorgen [DK/2600]" <nyhedsgruppe@fjern_gmail_com> skrev i en meddelelse
> Der skal så også være mulighed for at smække et ekstra memorycard i. Der
> falder jo K750I fra (?). .

NÅ !! ??

Så ved jeg sgu ikke hvordan jeg har fået et 1 GB MS Duo Pro kort proppet i
min SE K750i, hvis man ikke kan det... ;D

Og den er ikke flashet til nogen andre "ukurante" versioner ;)

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 24-05-06 15:19

Dr. Phil skrev:

> Og den er ikke flashet til nogen andre "ukurante" versioner ;)

Det var også godt klaret, hvis du kunne flashe dig til en udvidelsesport
i siden på telefonen :)

Fra : Martin Schultz

Dato : 24-05-06 16:32

Jorgen [DK/2600] <nyhedsgruppe@fjern_gmail_com> skrev 2006-05-24:
> [...]
> og 810 som falder i øjnene..
>
> Hvad er der ellers af muligheder i prislejet 2.200 inkl abonnement ?

Nokia 3250, N70.

Martin
med mindre andet er angivet.