Sony Ericsson Update Service
Fra : Martin Larsen

Dato : 17-05-06 22:01

Hej,

Jeg har netop opdateret min Sony Ericsson K750i vha. Sony Ericsson Update
Service.
Er der nogen som ved hvordan jeg på min telefon kan se den nuværende version
af firmwaren?
Er der evt. også nogen der ved hvor man kan se hvilke rettelser/forbedringer
der er foretaget i de enkelte firmware versioner?

Pft.

Martin

Fra : Allan Riise

Dato : 17-05-06 22:25

http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=71167

--
Allan Riise

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 18-05-06 07:09

Martin Larsen wrote:

> Er der nogen som ved hvordan jeg på min telefon kan se den nuværende version
> af firmwaren?

[joystick right] [star] [joystick left] [joystick left] [star] [joystick
left] [star] -> tjenesteinfo -> sofwareinfo

http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=92737

--
/Bjarke
http://sikkertnet.dk || http://ravn-jonsen.net