Mobil med PDA, hvilken ???
Fra : KE Kofod

Dato : 05-05-06 23:54

Hej NG.
Jeg er hamrende glad for min gode gamle SE-P800.
Hvis jeg skal have noget nyt, hvad skal det så være ???.
Jeg købte mig en K750i, jeg blev dybt skuffet, den kan
da ingen ting som PDA.
Hvad er der på markedet i dag med en god PDA
funktion ??.
Mvh. KE Kofod

Fra : Jan A.

Dato : 06-05-06 07:17

KE Kofod wrote:

> Jeg er hamrende glad for min gode gamle SE-P800.
> Hvis jeg skal have noget nyt, hvad skal det så være ???.

Hvad med SE P910?
Eller den nye SE P990? Eller evt. M600?
(Hvornår de 2 sidste så end dukker op, synes de har stået som "Kommer
snart" på SE's hjemmeside længe efterhånden).

> Jeg købte mig en K750i, jeg blev dybt skuffet, den kan
> da ingen ting som PDA.

Du skal da huske at kigge dig godt for inden du køber noget.
SE K750i er jo på ingen som helst måde smartphone, PDA-lignende eller
noget i den retning.
Den er, og blev jo også kraftigt markedsført som, en kamera-telefon.
Så at du er endt op med den, når du er interesseret i en smartphone, det
synes jeg lyder underligt

Mvh. Jan

Fra : topper@ka-net.dk

Dato : 06-05-06 09:34

Hvad med noget Qtek S100 eller S200 ??? jeg har haft virkelig god
erfaring med mine ihvertfald.

Fra : LarsJ

Dato : 06-05-06 14:01

KE Kofod skrev:
> [...]
> Jeg købte mig en K750i, jeg blev dybt skuffet, den kan
> da ingen ting som PDA.
> Hvad er der på markedet i dag med en god PDA

Der er utallige muligheder på markedet, som en allerede har skrevet er
der en P990 på vej (cirka august) og M600 (i denne måned), men der er
mange andre andre spændende muligheder til priser fra et par tusinde
kroner og op til 7.000-8.000 kr.

Så det er lettere at svare, hvis du fortæller hvilke behov/ønsker du har
mht. funktioner, software, skærm (trykfølsom, størrelse, opløsning)
hastighed, hukommelse, tastatur, tilslutningsmuligheder, 3G, Wifi, GPS,
Bluetooth, pris osv?

Lars

Fra : Jesper

Dato : 06-05-06 22:28

On Sat, 06 May 2006 00:53:46 +0200, KE Kofod wrote:

> [...]
> Jeg købte mig en K750i, jeg blev dybt skuffet, den kan
> da ingen ting som PDA.
> Hvad er der på markedet i dag med en god PDA

Den bedste PDA funktion finder man imho i Treo 650 - det er reelt en Palm
organizer med indbygget telefon. Den findes også i en Windows mobile
version under navnet Treo 700w, men den har lavere skærm opløsning så
den kan kun anbefales, hvis man af en eller anden årsag er nødt til at
køre Windows.

Hvis du foretrækker et rigtigt keyboard i stedet for thumb-board, så tag
et kig på Nokia 9300i... den er for lækker.