N70?
Fra : Towli

Dato : 04-05-06 14:40

Hej

Min kone skal bruge en ny mobil med Bluetooth, og jeg har tænkt mig at købe
den billigeste "håndjerns tlf" hos Telmore med Bluetooth til hende.
Imidlertid kan jeg, hvis jeg smider 1200,- (oveni en udgift der alligevel
skal erlægges) få en N70 "smartphone" (og så kan konen få min k750i).
Men jeg kan sq ikke rigtig gennemskue om der er noget fedt ved sådan en,
udover man kan få noget navigation og små-avancerede beep-beep spil til den.
Er der andre af jer der er skiftet fra en rigtig god tlf som K750i til en
"smartphone"? Hvad er jeres evt. erfaringer?

Venligst
/T

Fra : Lars Raaby

Dato : 04-05-06 20:30

Towli skrev:
> [...]
> Er der andre af jer der er skiftet fra en rigtig god tlf som K750i til en
> "smartphone"? Hvad er jeres evt. erfaringer?

N70 er en "3" telefon.
Jeg har selv prøvet den flere gange og syntes godt om den men den
er lidt større end SE 750i
Hvis du ikke gider og se dem du ringer til så syntes jeg du
skulle købe en SE W800 eller W810

--
MVH Lars
SE 750i + Telmore

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 04-05-06 21:00

Lars Raaby skrev:

> [...]
> er lidt større end SE 750i
> Hvis du ikke gider og se dem du ringer til så syntes jeg du

Man skal vel også lige overveje om hurtig datatrafik er noget man
gerne vil have - selv om jeg ikke ved hvor langt de er nået med
at få det til at virke.

--
Bertel

Fra : Towli

Dato : 04-05-06 21:10

Hvad kan man bruge den hurtige datatrafik til hos Telmore, hvis man ikke
kender andre med en 3-mobil
(udover at tømme mails og surfe lidt hurtigere, men det gør jeg alligevel
bedre på min Pc) ?

/T

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 04-05-06 21:12

Towli skrev:

> Hvad kan man bruge den hurtige datatrafik til hos Telmore, hvis man ikke
> kender andre med en 3-mobil

Det samme som man i forvejen bruger hurtig datatrafik til.

> (udover at tømme mails og surfe lidt hurtigere, men det gør jeg
> alligevel bedre på min Pc) ?

Hvis jeg er i mit sommerhus, gør jeg ikke noget som helst med min
pc. Der er ingen netforbindelse. Det går fint at læse email med
almindelig GPRS, men browseren ville få luft under sutterne hvis
forbindelsen kørte 300 kbit selv om Operas mini er smart.

Med de optrækkerpriser de tager for datatrafik er det ikke noget
jeg ville bruge til daglig, men det er altså fikst at man kan
have hele internettet i lommen.

--
Bertel

Fra : Towli

Dato : 04-05-06 21:19

> [...]
> almindelig GPRS, men browseren ville få luft under sutterne hvis
> forbindelsen kørte 300 kbit selv om Operas mini er smart.

Go pointe - det tænkte jeg ikke lige på - men det kræver jo at der er
3-dækning i et evt. sommerhus.
Jeg ville stadig helt vildt gerne høre om erfaringer med skift fra gode
"alm. tlf." til "smartphones / Symbian mobiler"...

/T