gmail opsætning på K750i (sonofon)
Fra : Martin Larsen

Dato : 03-05-06 21:26

Hejsa,

Er der nogen som med CBB/Sonofon abonnement har fået sat gmail op på en SE
K750i så det virker?
I så fald vil jeg gerne have opskriften.

Pft.

Martin

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 03-05-06 22:10

Martin Larsen presented the following explanation :
> Er der nogen som med CBB/Sonofon abonnement har fået sat gmail op på en SE
> K750i så det virker?
> I så fald vil jeg gerne have opskriften.

Jeg har prøvet på en K700 - det resulterede i at telefonen gik i stå og
skulle genstartes på den hårde måde... Jeg har ikke hørt at fejlen
skulle være rettet i K750.

Du kan jo alternativt tilgå den via en browser på telefonen - OperaMINI
kan anbefales.

"I told the doctor I broke my leg in two places. He told me to quit
going to those places." - Henny Youngman

Fra : Ole Bak

Dato : 04-05-06 08:48

"Martin Larsen" <secret@secret.secret> skrev i en meddelelse
> Hejsa,
>
> Er der nogen som med CBB/Sonofon abonnement har fået sat gmail op på en SE
> K750i så det virker?
> I så fald vil jeg gerne have opskriften.

Hej.

Jeg vil, ligesom Henrik, anbefale at bruge en web browser som oprah. Jeg
havde til til at virke med den indbyggede e-mail klient i min SE750i en
overgang, men det fungerede ikke optimalt. Hvis jeg f.eks. læste mail på min
pc og derefter arkiverede dem, så dukkede de alligevel op på min 750'er når
jeg hentede mails... Dvs. at chekkede man ikke så tit på telefonen, så
væltede det ind med mails man allerede havde læst...
Men det kan lade sig gøre... Kan desværre ikke præcis huske hvordan, men jeg
mener der var en guide på mobildebat.dk?
/ole