Lyd i headset
Fra : Henrik

Dato : 01-05-06 19:31

Hej NG
Jeg har lige købt et Jabra 500 bluetooth headset. Det er det første jeg har
prøvet, kan det være rigtigt at lyden er fyldt med knas med mindre telefonen
kan "se" headsettet og max være en halv meter væk?
Virker andre headset lige så dårligt?
Med venlig hilsen
Henrik

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 01-05-06 20:33

Henrik skrev:

> Jeg har lige købt et Jabra 500 bluetooth headset. Det er det første
> jeg har prøvet, kan det være rigtigt at lyden er fyldt med knas med
> mindre telefonen kan "se" headsettet og max være en halv meter væk?

Jabra BT500 er noget l***! - vi har solgt vores nu!

> Virker andre headset lige så dårligt?

Nej, et Nokia HS-11W rækker en 10-15 meter.

Passer dog ikke til alle mobiler.
Hans

Fra : Sus@nne

Dato : 03-05-06 18:07

Hej
vi har prøvet 4 eller 5 forskellige.. og det suverænt bedste er plantronic
til ca. 400 kr

hilsen
Susanne

"Henrik" <henrikhhansenFJERN@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> har prøvet, kan det være rigtigt at lyden er fyldt med knas med mindre
> telefonen kan "se" headsettet og max være en halv meter væk?

Den har indtil videre sparet mig for at få 14208 spam-mails.

Fra : JS

Dato : 03-05-06 18:53

Sus@nne wrote:
> Hej
> vi har prøvet 4 eller 5 forskellige.. og det suverænt bedste er
> plantronic til ca. 400 kr

Hvilke har du sammenlignet med?