Overførsel af ringetone fra 6310i til 6230~
Fra : Kjeld Andersen

Dato : 30-04-06 09:44

Jeg har haft en 6310i telefon og har nu slidt den op og måttet anskaffe en
ny 6230i, jeg har dog vænnet mig så meget til ringetonen - Nokia tune - at
jeg gerne vil have den med, men jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg får den
over på den nye, eller får den downloadet.

Kan nogen give mig et tip.

På forhånd tak.

Kjeld

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 30-04-06 10:50

Den ligger i telefonen !

/A

Fra : Kjeld Andersen

Dato : 30-04-06 11:23

Det er desværre en ny melodi der ligger under - nokia tune -
/ Kjeld

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 30-04-06 16:00

Så brug BT eller et datakabel !