Siemens S55 og Logitech BT headset
Fra : Ukendt

Dato : 29-04-06 08:51

En af mine kolleger har et lille prob. med subj.

når han sætter headsettet til kan han sagtens ringes op (og høre samt tale
via sit headset) men hvis han ringer op kan han ikke høre folk i headsettet
men de kan sagtens høre ham !

Hvad gør han galt ?

Findes der i siemens s55 en mulighed for at alle kontakterne automatisk får
+45 foran nummeret ?

MVH.

Skalsted

Fra : Frank R.

Dato : 29-04-06 09:26

On Sat, 29 Apr 2006 09:51:09 +0200, "Skalsted"
<fornavn(snabela)kabelmail.dk> wrote:

>Findes der i siemens s55 en mulighed for at alle kontakterne automatisk får
>+45 foran nummeret ?

Nej, det skal gøres manuelt!

--
Hilsen
Frank

Fra : Kasper Hyllested

Dato : 29-04-06 15:04

"Skalsted" <fornavn(snabela)kabelmail.dk> den 29. april 2006 kl. 09:51
+0100 skrev:
> [...]
>tale
>via sit headset) men hvis han ringer op kan han ikke høre folk i

Underligt. Jeg har haft nøjagtigt samme setup - og havde ikke problemer.
Har han opdateret til nyeste version firmware?

>Findes der i siemens s55 en mulighed for at alle kontakterne automatisk
>får
>+45 foran nummeret ?

Det letteste vil nok være at benytte det medfølgende sync-kabel og så
redigere det via en PC.

Mange hilsner

Kasper Hyllested
www.hyllested.net

Fra : Ukendt

Dato : 01-05-06 19:20

"Kasper Hyllested" skrev i en meddelelse

> Underligt. Jeg har haft nøjagtigt samme setup - og havde ikke problemer.
> Har han opdateret til nyeste version firmware?

ja han opdaterede den i dag,,uden ændring !

ok... (øv siger han )

Skalsted

Fra : Kasper Hyllested

Dato : 01-05-06 20:31

"Skalsted" <fornavn(snabela)kabelmail.dk> den 1. maj 2006 kl. 20:20 +0100
skrev:
>ja han opdaterede den i dag,,uden ændring !

Virker headsettet med andre telefoner? (Det kunne jo være, at det var her,
problemet lå)

Mange hilsner

Kasper Hyllested
www.hyllested.net