Meddelse, nummer de har kaldt eksisterer i~
Fra : Poul Erik

Dato : 28-04-06 13:03

Hej

Jeg har flere gange forsøgt at ringe til et fastnetnummer hos TDC fra 2
forskellige Sonofon mobiltelefoner. Hver gang får jeg meddelsen, "Nummeret
de har kaldt eksisterer ikke". Opringning til nummeret fra et TDC
mobilabonnement og fra fastnet virker fint.

Har kontaktet Sonofon og TDC. Begge fraskriver sig ethvert ansvar.

Hvordan løser jeg problemet.

Mvh. - Poul Erik

Fra : Paw P Larsen

Dato : 28-04-06 13:59

Poul Erik wrote:
> [...]
> mobilabonnement og fra fastnet virker fint.
>
> Har kontaktet Sonofon og TDC. Begge fraskriver sig ethvert ansvar.

Det er normal kotume at det er selskabet med A-nummer, der
starter med at undersøge sagen og evt. går videre til selskabet
med B-nummer. Derfor er det Sonofon du skal have fat i, og de
tager så fat i TDC om nødvendigt.

Fra : Poul Erik

Dato : 28-04-06 16:00

"Paw P Larsen" <nospam@wer.dk> wrote in message

> Det er normal kotume at det er selskabet med A-nummer, der starter med at
> undersøge sagen og evt. går videre til selskabet med B-nummer. Derfor er
> det Sonofon du skal have fat i, og de tager så fat i TDC om nødvendigt.

Tak for hjælpen. Jeg skriver til Sonofon.

Fra : Poul Erik

Dato : 29-04-06 13:46

"Poul Erik" <pean11@c.dk> wrote in message

> "Paw P Larsen" <nospam@wer.dk> wrote in message

> Tak for hjælpen. Jeg skriver til Sonofon.
Jeg ringede til Sonofon og nummeret virker allerede.

Personen som har det pågældende nummer er glad nu. Han har gennem længere
tid været udsat for at andre kontaktede ham og fortalte at nummeret ikke
eksisterede. Det er aldrig faldet ham ind at nummeret kunne være spærret hos
en af mobiltelefon udbyderne. Han troede at det var en periodisk fejl.

Nummeret er måske også spærret hos Telia. Det har jeg ikke mulighed for at
checke.

Mvh. - Poul Erik

Fra : Jakob Griffel

Dato : 29-04-06 09:24

> Det er normal kotume at det er selskabet med A-nummer, der starter med at
> undersøge sagen og evt. går videre til selskabet med B-nummer. Derfor er
> det Sonofon du skal have fat i, og de tager så fat i TDC om nødvendigt.

Hvad er forskellen på et A- og B-nummer?

--
Hilsen Jakob

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 29-04-06 12:44

"Jakob Griffel" <griffel@nejnejprivat.dk> skrev:

>Hvad er forskellen på et A- og B-nummer?

"Afsender" og "modtager".

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

Har du glemt sikkerhedskoden til din Nokia-telefon?
Du kan selv løse problemet derhjemme - kontakt os!

Fra : Jakob Griffel

Dato : 30-04-06 11:35

> "Afsender" og "modtager".

Tak