Ekstern antenne til mobilen
Fra : jle@itgruppenas.dk

Dato : 27-04-06 09:14

Min mobil virker temmeligt dårligt i mit sommerhus, så jeg vil gerne
installere en ekstern antenne på huset. Lige nu er dækningen
indendørs meget dårlig, mens den udendørs er tæt ved acceptabel.

Er der nogen der har erfaringer med den slags? Jeg kan se at de har
nogle hos thansen, men aner ikke rigtigt noget om de forskellige typer.
Jeg har også hørt at man helst skal have en retningsbestemt antenne.

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 27-04-06 09:21

Er du sikker på at det er telefonen det er galt med, og ikke din at din
udbyder der dækker dårligt i det område du opholder dig i.

/A

Fra : Leif Neland

Dato : 27-04-06 09:45

Lad være med at topposte, Anders.

> Er du sikker på at det er telefonen det er galt med, og ikke din at din
> udbyder der dækker dårligt i det område du opholder dig i.
>
> /A

Når udbyderen dækker dårligt, vil det da netop hjælpe med en bedre antenne.

Leif

Fra : Max

Dato : 27-04-06 10:14

Hej Leif

> Når udbyderen dækker dårligt, vil det da netop hjælpe med en bedre
> antenne.

Det er jo nok det eneste der hjælper, ud over at få udbyderen
til at forbedre sit sendenet.

Mvh Max