Navnenotering..
Fra : DeBoss

Dato : 15-06-01 23:32

Hej..

Når jeg køber akier gennem unibank spørger den om jeg vil navnenoteres eller
ej..

Hvad er forskellen.. er der overhovedet nogen for en fedtspiller som mig ??
eller er det kun hvis man indkøber for millioner at man gemmer sig ?

Mvh Dennis

Fra : D-Fens

Dato : 16-06-01 08:38

Navnenotering betyder, såvidt jeg har forstået, at du modtager
årsrapporter og anet information fra selskabet.

mvh
D-F

Fra : Stefan Lund

Dato : 16-06-01 16:49

Så vidt jeg har forstået så betyder en navnenotering, at det selskab du
investerer i får oplyst dit navn og adresse. Derved får du reklamemateriale,
årsrapporter og lignende tilsendt.
Selv om selskabet sikkert kan voldtage din postkasse med materiale, så har
jeg endnu aldrig oplevet problemer med dette.
Mvh
Stefan

Fra : DeBoss

Dato : 18-06-01 22:18

ok.. tak for svarene...

Mvh Dennis

Fra : Anders Mork

Dato : 01-07-01 10:31

> [...]
> Så vidt jeg har forstået så betyder en navnenotering, at det selskab du
> investerer i får oplyst dit navn og adresse. Derved får du

Desuden faar man indbydelser til generalforsamlinger, som oftest betyder en
gratis frokost og fri fadoel

../Anders