uploadhastighed på SE w800i
Fra : Peter T.

Dato : 22-04-06 13:06

Fornylig installerede jeg MyPhoneExplorer som alternativ til den originale,
men dårlige software fra SE. Og da jeg uploadede musik til den, var
hastigheden omkring 57-58 KB/s. Det er jo ikke hurtigt, da upload af 3
albums på ialt 150-200 MB snildt kan tage en halv time. Og telefonen blev
primært købt pga. den store hukommelse, så jeg kunne bruge den i
arbejdsøjemed, hvor jeg kunne transportere 50-500 MB tiff/psd/ai/pdf-filer
mv. uden brug af usb-nøgle.

Hvor ligger begrænsningen? I kortet?

Kan det tunes på en eller anden måde?

--
Mvh. Peter T.

Fra : Ukendt

Dato : 25-04-06 04:32

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i en meddelelse
> [...]
> primært købt pga. den store hukommelse, så jeg kunne bruge den i
> arbejdsøjemed, hvor jeg kunne transportere 50-500 MB tiff/psd/ai/pdf-filer

Tjek lige Total Commander.. her river den mp3 over med ca. 300 - 320 kb

Fra : Peter T.

Dato : 25-04-06 08:39

Yo Yo udviste en rettidig omhu og skrev:

> Tjek lige Total Commander.. her river den mp3 over med ca. 300 - 320
> kb

Hmm... Er det et lynhurtigt memory stick kort du har eller hur? For det
går ikke en enkelt bit hurtigere med total Commander. Faktisk klokker den
ca. 4 KB/s langsommere. :/

--
Mvh. Peter T.

Fra : Peter T.

Dato : 25-04-06 09:15

Peter T. udviste en rettidig omhu og skrev:

> Hmm... Er det et lynhurtigt memory stick kort du har eller hur? For
> det går ikke en enkelt bit hurtigere med total Commander. Faktisk
> klokker den ca. 4 KB/s langsommere. :/

*knurre* Nu er 'fonens firmware opdateret - uden succes.

--
Mvh. Peter T.

Fra : Ukendt

Dato : 25-04-06 10:05

> Hmm... Er det et lynhurtigt memory stick kort du har eller hur? For det
> går ikke en enkelt bit hurtigere med total Commander. Faktisk klokker den
> ca. 4 KB/s langsommere. :/

Nopz. det var det 512 der fulgte med mobilos..

skulle være et pic på vej op i dk.binaer .. kopiert 220Mb på ca 12 min..

Har du evt prøvet med et andet usb stik ??

Fra : Peter T.

Dato : 25-04-06 12:08

Yo Yo udviste en rettidig omhu og skrev:

> skulle være et pic på vej op i dk.binaer .. kopiert 220Mb på ca 12
> min..

Grrrr. :)

> Har du evt prøvet med et andet usb stik ??

Ja. Og alle mine porte kører v2 hispeed. Men selv den langsommeste usb-
standard skulle gerne give 1.2mbit/s, hvilket er lidt mere end det dobbelte
af hvad jeg oplever.

Jeg er nysgerrig. Har du overhovedet installeret de medfølgende usb-
drivere til telefonen? Eller har du tweaket det på en eller anden måde?

--
Mvh. Peter T.

Fra : Ukendt

Dato : 25-04-06 12:34

> [...]
>
> Jeg er nysgerrig. Har du overhovedet installeret de medfølgende usb-
> drivere til telefonen? Eller har du tweaket det på en eller anden måde?

Øvsa.. så er gode råd sq " dyre "..

Men tjaa det tror jeg nu nok jeg gjorde.. du ved.. det er jo længen siden..
men må sq være dig
et svar skyldigt.. har haft en format C efter.. og kan vitterlige ikk huske
det..

Men ellers nej.. har ikk gjordt noget specilt ellers.. opdatede til nyest
firmvare.. men det gav ikk
mere eller mindre her..

sorry jeg ikk lige kan hjælpe mere til.. men har du flere ? så skyd.. så
skal jeg se hvad " jeg og min husker "
kan hitte frem

Fra : Peter T.

Dato : 25-04-06 13:57

Yo Yo udviste en rettidig omhu og skrev:

> sorry jeg ikk lige kan hjælpe mere til.. men har du flere ? så skyd..

Okay. Du skal lige fortælle mig hvilken firmware du har i din w800i. :)

Den finder du ved at trykke/hive i joysticket:

> * < < * < *

> er joystick til højre, < er joystick til venstre og * er stjerne. Drøn
ind i tjenesteinfo og videre ind i softwareinfo. Min firmware er:

R1AA008

og der findes åbenbart en nyere, der hedder:

R1BC002

Jeg har bare ikke tid til at teste den nu, da jeg skal ud ad døren for 5
minutter siden. ;)

--
Mvh. Peter T.

Fra : Ukendt

Dato : 26-04-06 08:58

> Okay. Du skal lige fortælle mig hvilken firmware du har i din w800i. :)

Der er nu R1BC002 i den..