"Net-Købe-Musik" til telefon, hvordan ??
Fra : Peter

Dato : 22-04-06 10:44

Hej.

Jeg har købt noget musik på nettet, og nu vil jeg da meget gerne have det
over på min telefon (S/E K750i), men af en eller anden grund vil telefonen
ikke spille det......
Jeg tænkte godt at det kunne give problemer, da en af mine afspiller
programmer på min PC, også har problemer, den siger DRM (Digital Rights
Management) protection.
- men windows mediaplayer spiller fint musikken.....

1. Hvordan får jeg musikken over på min telefon, så det fungere....
(Jeg ved godt hvordan musik normalt overføres til telefonen)
2. Hvor skal man købe musik fra, så man undgår dette "pjat" ??

- og ja, jeg har købt og betalt for musikken, så jeg har vel ret til at
bruge den som jeg har lyst ??

Mvh.
Peter

Fra : Dr. Phil

Dato : 22-04-06 10:52

"Peter" <pshdo@remove.me.pleace.tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 2. Hvor skal man købe musik fra, så man undgår dette "pjat" ??
>
> - og ja, jeg har købt og betalt for musikken, så jeg har vel ret til at

Du skal konvertere dine musik filer til mp3 filer som telefonen kan
afspille.

Fra : Jesper Hansen

Dato : 22-04-06 11:39

> [...]
> 2. Hvor skal man købe musik fra, så man undgår dette "pjat" ??
>
> - og ja, jeg har købt og betalt for musikken, så jeg har vel ret til at

Hejsa

Du skal brænde dine nummer ned på en cd, så kan du derefter bruge nummeret
som du vil og der ved også konvertere det til mp3 og ligge nummeret på
mobilen.

Dine problemer opstår fordi musikken er beskyttet med drm, søg på google for
at læse mere, men koden slettes når du brænder det.

Venlig hilsen
Jesper c",)

Fra : Peter

Dato : 22-04-06 14:06

Hej.

Tak til jer begge for svar....

> Dine problemer opstår fordi musikken er beskyttet med drm,

- ja åbenbart.....

> men koden slettes når du brænder det.

- hvad er det så lige der er det smarte ved DRM ??

nå, pyt, tak for info......

Mvh.
Peter

Fra : Jesper Hansen

Dato : 22-04-06 15:25

> - hvad er det så lige der er det smarte ved DRM ??

Hvem sagde det var smart??

Jeg siger det er trælst.

Jesper C",)

Fra : Dr. Phil

Dato : 22-04-06 23:05

"Jesper Hansen" <jmxxh@xx.tdcadsl.dk(fjern x'er for mail)> skrev i en
meddelelse news:444a3cd0$0$38718$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> Hvem sagde det var smart??

Microsoft

Fra : Jesper Hansen

Dato : 23-04-06 09:31

"Dr. Phil" <123@123.dk> skrev i en meddelelse

> "Jesper Hansen" <jmxxh@xx.tdcadsl.dk(fjern x'er for mail)> skrev i en
> meddelelse news:444a3cd0$0$38718$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> Microsoft

Dem har jeg nu aldrig anset for at være smart, mere profit tænkende.

God Søndag
Jesper c",)

Fra : Leif Neland

Dato : 22-04-06 17:12

> [...]
> 2. Hvor skal man købe musik fra, så man undgår dette "pjat" ??
>
> - og ja, jeg har købt og betalt for musikken, så jeg har vel ret til at

Findes der ikke mp3-afspillere med line-in, så man kan kopiere analogt?

Leif

Fra : Nicolai

Dato : 24-04-06 18:09

www.allofmp3.com