K750i - Dårlig lydkvalitet?
Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 20-04-06 21:39

Jeg har netop anskaffet mig en SonyEricsson K750i og er noget skuffet
over lydkvaliteten.

Jeg synes at lyden virker metallisk og skarp. Er dette et kendt problem
og findes der evt. en softwareopdatering som løser dette problem?

Mvh
Claus

Fra : NS

Dato : 20-04-06 23:40

Claus Nygaard-Pedersen skrev:
> [...]
>
> Jeg synes at lyden virker metallisk og skarp. Er dette et kendt problem
> og findes der evt. en softwareopdatering som løser dette problem?

Det er et software problem. Der er kommet en
opdatering til det... den er bare ikke officelielt
tilgængelig hos SE endnu.

NS

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 21-04-06 21:31

"NS" <123@123.com> skrev i en meddelelse

> Det er et software problem. Der er kommet en opdatering til det... den er
> bare ikke officelielt tilgængelig hos SE endnu.

Noget du kan underbygge med fakta, så jeg har noget at sende Sonofon i byen
med?

Mvh
Claus

Fra : NS

Dato : 22-04-06 22:18

> [...]
> "NS" <123@123.com> skrev i en meddelelse

> Noget du kan underbygge med fakta, så jeg har noget at sende Sonofon i byen

Hmmm... kan ikke lige finde noget, men prøv at
søge på nettet efter software til en K750 så
finder du noget. Det gjorde jeg i hvert fald. Hvis
du bruger håndfrit sæt så er lyden iøvrigt fin nok.

NS

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 23-04-06 16:29

NS skrev:

> Hmmm... kan ikke lige finde noget, men prøv at søge på nettet efter
> software til en K750 så finder du noget. Det gjorde jeg i hvert fald.
> Hvis du bruger håndfrit sæt så er lyden iøvrigt fin nok.

Du har ret i at lyden bliver noget bedre ved brug af håndfri sæt. Jeg
vil dog stadig mene at lydkvaliteten ligger langt under hvad
sammenlignelige telefoner kan præstere.

Mvh
Claus