GoBlue.dk's gebyer....
Fra : Anders \(6400\)

Dato : 20-04-06 18:28

Så lige at GoBlue.dk tager 22,- i gebyer for at betale med Dankort.

Normalt betaler jeg ikke ret meget mere end max 2,- i gebyerer....

Kan de tillade sig dette ?

/A

Fra : Leif Neland

Dato : 20-04-06 18:50

> Så lige at GoBlue.dk tager 22,- i gebyer for at betale med Dankort.
>
> Normalt betaler jeg ikke ret meget mere end max 2,- i gebyerer....
>
> Kan de tillade sig dette ?

Gebyret er også 22 kr ved bankindbetaling.

Så de kunne jo også bare skrive det som ekspeditionsgebyr, hvilket ingen kan
have noget at indvende imod.

Leif

Fra : Thomas Andersen

Dato : 20-04-06 20:15

Hvor finder I dette henne .
På deres side står der 65 kr. for fragt og eksp. gebyr.
Ikke noget med dankort-gebyr.

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 20-04-06 20:46

Så læs lige igen - øverst på siden !

/A

Fra : Leif Neland

Dato : 20-04-06 20:57

Thomas, lad være med at topposte!

> [...]
news:4447ddbc$0$99991> >

> Hvor finder I dette henne .
> På deres side står der 65 kr. for fragt og eksp. gebyr.

Deres side med betalingsbetingelser siger een ting (65kr), men når man går
til kassen, bliver det til 22 kr i gebyr + 46 kr i forsendelse = 68 kr.
(Eller 118 kr hvis det skal leveres en lørdag)

Jeg har lige mailet dem om denne uoverensstemmelse.

Leif

Fra : Jesper

Dato : 02-05-06 10:55

On Thu, 20 Apr 2006 19:49:57 +0200, Leif Neland wrote:

> Gebyret er også 22 kr ved bankindbetaling.
>
> Så de kunne jo også bare skrive det som ekspeditionsgebyr, hvilket ingen kan
> have noget at indvende imod.
>
> Leif

Ud fra en generel betragtning, så er ordet "gebyr" et af de mest
misbrugte gloser i det danske sprog. Der burde indføres et gebyr for at
bruge det...