Telefonsvarer hos Telmore og Unotel?
Fra : Thomas Landberg

Dato : 14-04-06 09:51

Overvejer at skifte fra Telmore til Unotel. Bl.a. fordi Telmore indenfor de
sidste 2 år har udviklet sig fra at være det billigste til at være det
dyreste telefonselskab. En anden ting er, at den telefonsvarer jeg har hos
Telmore er temmeligt irriterende. Den bliver hurtigt fyldt, den er
irriterende at navigere i (hvis man har 15 gamle beskeder liggende skal man
høre starten på hver enkelt gammel meddelelse for at komme til at høre den
nyeste, hvis man allerede har hørt den nyeste og gemt den), den fatter ikke
hvad man ønsker (man trykker "1" og telefonsvareren siger "svaret er ikke
modtaget") osv.
Er det bedre hos Unotel eller er det bare sådan lortet virker?

--

MVH

Thomas Landberg
www.landberg.dk - chiptuning udført i din indkørsel: 3.995kr inkl. moms.
Online salg af motorolie, autopærer, Sonax bilpleje osv.

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 14-04-06 10:39

Skiftede selv for ca. 1 måned siden. Og jeg giver dig fuldstændig ret....
Telmore er blevet for TDC-styret.

Hos Unotel skl man heller ike ringe for et hvis antal min. pr måned, som du
skal hos Telmore.

Skulle du have et rest beløb på din Telmore konto, så kan du uden problemer
få det ført tilbage til din konto.

Desuden er Telmore også begyndt at sende spam med deres mails, fik en
forleden dag (får næsten intet spam).

/A

"Thomas Landberg" <thomasFJERN1DETTEVEDSVAR@landberg.dk> skrev i en
meddelelse news:443f627e$0$15792$14726298@news.sunsite.dk...

Fra : Karsten Jensen

Dato : 14-04-06 11:50

On Fri, 14 Apr 2006 11:39:15 +0200, "Anders \(6400\)"
<2662070m001@stofanet.dk> wrote:

>Hos Unotel skl man heller ike ringe for et hvis antal min. pr måned, som du
>skal hos Telmore.

Det skal man da ikke ved Telmore!?!?!

>Desuden er Telmore også begyndt at sende spam med deres mails, fik en
>forleden dag (får næsten intet spam).

Får ingen spam derfra - og du kan vel selv vælge på nettet om du vil
have oplysniger pr. mail.

Fra : John

Dato : 14-04-06 11:58

Karsten Jensen skrev:

> Det skal man da ikke ved Telmore!?!?!

Fra www.telmore.dk:

Abonnementsaftalen forudsætter et forbrug på mindst 50 kr. for 3
sammenhængende kalendermåneder. Hvis forbruget er mindre, opkræver
TELMORE et administrationsgebyr på 7,50 kr. Læs mere i vilkårenes punkt 1.

Mvh

John

Fra : Karsten Jensen

Dato : 14-04-06 17:05

On Fri, 14 Apr 2006 12:57:50 +0200, John <jk7410@gmail.com> wrote:

> [...]
>sammenhængende kalendermåneder. Hvis forbruget er mindre, opkræver
>TELMORE et administrationsgebyr på 7,50 kr. Læs mere i vilkårenes punkt 1.

Ja, ok - den glemte jeg.....

Fra : Frank R.

Dato : 14-04-06 11:00

On Fri, 14 Apr 2006 10:51:12 +0200, "Thomas Landberg"
<thomasFJERN1DETTEVEDSVAR@landberg.dk> wrote:

>Er det bedre hos Unotel eller er det bare sådan lortet virker?

Jeg har både Telmore og Unotel og så vidt jeg kan se, er
telefonsvarene ens begge steder.

--
Hilsen
Frank

Fra : Tom K.

Dato : 14-04-06 16:31

"Thomas Landberg" <thomasFJERN1DETTEVEDSVAR@landberg.dk> skrev i en
meddelelse news:443f627e$0$15792$14726298@news.sunsite.dk...
> Overvejer at skifte fra Telmore til Unotel. >

Gør det. Se lyset. Unotel dur 100%.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 16-04-06 09:55

Thomas Landberg skrev:

> dyreste telefonselskab. En anden ting er, at den telefonsvarer jeg har hos
> Telmore er temmeligt irriterende.

Mit gæt er at Unoeuro giver adgang til præcis samme
telefonsvarer. De køber sig jo ind hos TDC.

Men jeg har slået telefonsvareren fra så jeg i stedet modtager en
sms med oplysning om hvilket nummer der har ringet. Det er meget
bedre. Den forgæves ringende hører i røret at der vil blive sendt
en sms.

--
Bertel

Fra : Fischer

Dato : 16-04-06 13:35

> Bl.a. fordi Telmore indenfor de sidste 2 år har udviklet
> sig fra at være det billigste til at være det dyreste telefonselskab.

Ja, ja - klap lige hesten.

> En anden ting er, at den telefonsvarer jeg har hos Telmore er temmeligt
> irriterende.

Du kan jo tilkøbe 'WebSvar' hvor du kan få mere plads og bl.a. lytte via
web.

> Er det bedre hos Unotel eller er det bare sådan lortet virker?

Det er nok nærmere CBB du skal kigge imod. Deres standard telefonsvarer er
ret avanceret.

*Fischer

Fra : Per Thomsen

Dato : 26-04-06 10:58

> [...]
> web.

> Det er nok nærmere CBB du skal kigge imod. Deres standard telefonsvarer er

Du skal blot huske at tanke op mindst en gang pr halve år. Har selv mistet
et nummer på den bekostning.

Per
der aldrig mere bliver CBB-kunde

Fra : Anders \(6400\)