3???
Fra : Preben

Dato : 12-04-06 19:27

Hej i gruppen..!

Jeg har kikket lidt på Nokia 6280 og evt. med et 3 abb., er det noget som
der får det til at gyse ned af ryggen på jer?, mener hvordan er 3 i dag?,
ligeglad med hvordan de var, for et år siden eller 2, eller 3, for det ved
jeg godt... gys...og med hensyn til telefonen, har jeg hørt at man kan
risikere at klappen begynder at "rasle", men at det nemt kan ordnes, og
telefonen derefter er fin...... hvad har i af positive/negative ting om
overstående???....

Mvh. PH

Fra : DS

Dato : 13-04-06 23:05

"Preben" <ph@helma.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> risikere at klappen begynder at "rasle", men at det nemt kan ordnes, og
> telefonen derefter er fin...... hvad har i af positive/negative ting om

Hejsa

Jeg har haft 3 i et halvt år med et SE K608i mobiltelefon, men har lige her
i sidste uge fået købt en Nokia 6280, også hos 3.

Jeg kan både anbefale 3 - og Nokia 6280. Mobiltelefonen er TOP lækker! Der
er nogle småfejl, fx genstarter den en gang i mellem når man skifter
profiler, men det sker en gang hver 1-2 dag, og genstarten tager måske en 10
sek. hvor du ikke kan bruge telefonen, men så er den klar igen. Det er
irriterende, men absolut til at leve med, når den har så meget andet at byde
på. Og mon ikke der snart er software update klar :)

Mht. 3: det er min erfaring at de hverken er bedre eller dårligere end som
så mange andre udbydere. I det halve år jeg har haft dem, har der ikke været
nogle problemer, har ikke engang haft behov for at kontakte deres
kundeservice, og dækningen er fin (og iøvrigt er 3G dækningen pt. meget
bedre end TDC).

Så jeg kan kun anbefale din investering.

DS