Andre der bliver irriteret på TDC's reklam~
Fra : Nicolai

Dato : 12-04-06 13:59

Hej

Den der med, det er nedtur at opdage TDC's tilbud på mobiltelefon?

Næ, ikke hvis man har købt den billigere et andet sted. Og alle de gange jeg
har købt telefon, har de fleste altid haft et bedre tilbud end TDC. Er dem
som får penge for at lave TDC's reklamer bare fjernere fra virkeligheden end
os andre?

Nicolai

Fra : Hauge

Dato : 12-04-06 15:16

Nicolai wrote:
> [...]
> end TDC. Er dem som får penge for at lave TDC's reklamer bare
> fjernere fra virkeligheden end os andre?

Er reklamer ikke altid bare en gang løgn og latin? Du tror vel ikke seriøst
på sådan nogen, vel?
De siger jo også at 3 er kvalitet, det er jo også løgn..
Så glem det, drop alle de reklamer..

/Hauge

<http://newscheck.smart-tech.dk/20060412141553@smart-tech.dk>
På samme domæne som afsenderen af dette indlæg, ses headerne.

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 12-04-06 15:59

Tag nu lige TDC's reklame for Motorola V3 til ca. 1400,-
Den kan fåes billigere uden abb.

Se evt. www.dataworld.dk (ved ikke om de har flere...).
Men ellers så sælger de dem til 1299,-

/A

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 12-04-06 15:59

Nicolai laid this down on his screen :
> Er dem som får penge for at lave TDC's reklamer bare fjernere fra
> virkeligheden end os andre?

Næ, men de får penge for at lave en reklame der får folk til at købe
produktet...

"Health nuts are going to feel stupid someday, lying in hospitals dying
of nothing." - Redd Foxx

Fra : Bruno

Dato : 12-04-06 16:04

Nicolai wrote:
> [...]
> som får penge for at lave TDC's reklamer bare fjernere fra virkeligheden end

Der er vist snare tale om at TDC's moral er ringere end de andres, men
det er ikke noget nyt.

Hvis vi holder os til reklamerne så synes jeg faktisk de værste er dem
hvor de lover uendelig meget internet og så samtidig forøger at sælge en
128 Kbit forbindelse. Der har ikke en dyt med uendeligt at gøre, men
sådan er der så meget.

Mvh

Bruno