W800i, USB tilslutning?
Fra : Anders Houmark

Dato : 07-04-06 19:50

Hejsa..
Min W800i driller mig en hel del. Når jeg sætter USB kablet i telefonen og
går til "Denne Computer" og prøver at forbinde til det midlertidige drev der
opstår, skriver den ofte blot:

"indsæt en disk i drev M:" .. hvor M: selvfølgelig er telefonens drev.
Der er et screenshot af det her: www.andersh.dk/w800i.jpg

Vil jeg have mulighed for at komme ind på telefonens drev er jeg nødt til at
fjerne kablet fra telefonen og dernæst tilslutte det igen.. Og det kan jeg
blive ved med i 10-20 gange før heldet er med mig.. Andre gange lykkes det
for mig i første forsøg.. Er der nogle der ved hvad der er galt?

En anden ting jeg har problemer med er, at telefonen ikke fatter hvilke
numre der ligger på den? Har jeg f.eks. fyldt hukommelsen op med Queen musik
og en uge senere sletter det, og i stedet for ligger AC/DC muik ind, så tror
telefonen stadig at der er Queen musik på telefonen? Når den så prøver at
afspille Queen numrene finder den enten ud af, at musikken faktisk ikke er
der (stor overraskelse!), eller også afspiller den nogle af numrene hvor de
stadig har Queen sang titler, men selve lyden er altså AC/DC..

Er min telefon bare defekt, eller hvad sker der?
For 2 måneder siden prøvede jeg at klare problemerne ved at hente nyeste
opdatering af firmwaren, men det hjalt ikke ligefrem..

På forhånd tak!

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 07-04-06 20:07

Anders Houmark skrev:

> [...]
> midlertidige drev der opstår, skriver den ofte blot:
> "indsæt en disk i drev M:" .. hvor M: selvfølgelig er telefonens drev.

Bruger du XP?

Har du læst den medfølgende software ind?

Har selv lagt den ind nogle gange på forskellige putere efterhånden og har
kun haft problemer med Linux

> En anden ting jeg har problemer med er, at telefonen ikke fatter
> hvilke numre der ligger på den?

Har jeg heller ikke oplevet.

Bruger du "Disc2phone" til at lægge musikken ind?

Ved godt at du ikke kommer ret meget længere via mine spørgsmål
Hans

Fra : Anders Houmark

Dato : 07-04-06 20:48

Hans Paulin (6310) wrote:

> Bruger du XP?

Nej jeg bruger Windows 2000

> Har du læst den medfølgende software ind?

Ja. Jeg har installeret både drivere og Disc2phone.

> Ved godt at du ikke kommer ret meget længere via mine spørgsmål

Alt er nærmest bedre end som det er nu

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Henrik S.

Dato : 12-04-06 09:55

Hej.

Jeg bruger ganske vist win XP - men hos mig forsvandt problemet med en
opdatering af telefonen (fra SE update) til nyeste software. Så det er
ikke usandsynligt, at det er telefonens software. Min telefon var ny
fra butikken - men ikke i softwaren.. ;-(

mvh. HS

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 12-04-06 10:02

Har du overvejet en kortlæser.
Det går noget hurtigere end med datakablet....

Så slipper du jo også for alt bøvlet med USB kablet.

/A

Fra : Anders Houmark

Dato : 13-04-06 02:56

Anders (6400) wrote:
> Har du overvejet en kortlæser.
> Det går noget hurtigere end med datakablet....
>
> Så slipper du jo også for alt bøvlet med USB kablet.

Jeg har kortlæset. Det går lynhurtigt med Memory stick DUO kort.. Dog virker
det slet slet ikke når det blive sat i telefonen igen.. den brokker sig godt
nok meget, påstår at der mangler sange, nægter at afspille andre, viser ikke
engnag halvdelen af hvad de tindeholder osv..

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 13-04-06 07:30

Har du prøvet at formatere kortet mens det sidder i telefonen ?

Det kan være løsningen på problemet.

Ellers så prøv at opdatere telefonen.