Opera Mini og lille skrift
Fra : Mogens Krage

Dato : 03-04-06 22:29

I Opera Mini har man mulighed for at få vist tekst med lille skrift. De
skriver dog, at ydelsen kan blive reduceret. Hvilken slags ydelse er det
mon?

--
Mvh Mogens

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 04-04-06 00:35

Mogens Krage <mk.nospam000@has.dk> posting:

>I Opera Mini har man mulighed for at få vist tekst med lille skrift. De
>skriver dog, at ydelsen kan blive reduceret. Hvilken slags ydelse er det
>mon?

Hvis jeg ikke husker galt, så betyder den funktion, at
opløsningen/nuanceringen af skriften bliver gjort større, og
teksthåndteringen kan i det tilfælde blive mere sløv.

--
What is life, except excuse for death,

http://better-browser.com

Fra : Jakob Griffel

Dato : 04-04-06 08:11

>I Opera Mini har man mulighed for at få vist tekst med lille skrift.

Jeg opdagede også denne funktion i går, men jeg har da ihvertfald ikke behov
for at få skriften gjort endnu mindre.

--
Hilsen Jakob

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 04-04-06 13:04

Jakob Griffel skrev:

> Jeg opdagede også denne funktion i går, men jeg har da ihvertfald ikke behov
> for at få skriften gjort endnu mindre.

Jeg slår det til som standard. Der kan være mere på skærmen, og
teksten er faktisk pænere. Men det skal siges at jeg som regel
lægger brillerne når jeg bruger Opera Mini, og så har jeg et
fortrin frem for jer andre: Jeg får en læseafstand på 10 cm, og
der er det let at se små ting.

--
Bertel