Dansk kabel TV problem
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 25-05-06 10:27

Nogen der har problemer med at visse telefoner ikke kan vise nummer når man
går over til Dansk Kabel TV?

--
Per, Esbjerg

Fra : Kent Glerup

Dato : 25-05-06 11:47

On Thu, 25 May 2006 11:26:59 +0200, "Per Henneberg Kristensen"
<phk_fjern_@esenet.dk> wrote:

>Nogen der har problemer med at visse telefoner ikke kan vise nummer når man
>går over til Dansk Kabel TV?

Man kunne få den mistanke at Dk TV's boks bruger FSK til
nummervisning.. Hvilke telefoner har du hvor vis nummer virker?

/Kent Glerup

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 28-05-06 21:55

Kent Glerup wrote:

> Man kunne få den mistanke at Dk TV's boks bruger FSK til
> nummervisning.. Hvilke telefoner har du hvor vis nummer virker?

Da jeg overgik til Dansk Kabel TV holdt vis nummer op med at virke på min
Panasonic telefon, men virker stadig på min Tele Danmark nummerviser.

--
Per, Esbjerg

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 25-05-06 12:50

<phk_fjern_@esenet.dk> wrote:

>Nogen der har problemer med at visse telefoner ikke kan vise nummer når man
>går over til Dansk Kabel TV?

Jeg har samme problem med en trådløs telefon (Esscom 3605), men ikke
med en (DanaFree Salsa) på TDC WebSpeed/Cabeltalk.

--
Slet transportmidlet før dk
__o