"JensenDenmark" <jensen@center-validering.dk> skrev i en meddelelse
news:444a5e55$0$211$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Nu er en dansk model røget i spjældet i USA, fordi at hun ikke fandt sig i
> den elendige kundeservice, som kendetegner dagens flyindustri.
>
> Jeg husker fra min barndom de muntre flyveture til syden, når vi var på
> charterrejse. Idag er man i terroristforskrækkelsens skygge hensat til en
> stemning under flyveturen, som kunne minde om en bisættelse. Uanset hvor
> meget man måtte nyde ferien, så er de mange timer i luften med den
> behandling næsten ikke til at bære og tillader man sig at sige fra overfor
> den dårlige behandling, så risikerer man fængsel.
>
> Moralen er. Kundeservice får man ikke, så bliv hjemme.
Ja og nu udviser de folk for det.
http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=436842/
Der er mere, som tyder på at de ikke skulle have invaderet Irak med
beskyldningen om at befolkningen blev behandlet dårligt, når de selv går
helt over gevind.
Nej, jeg skal sku ingen steder, når de opfatter selv den mest ubehølvede
ansatte som en hellig ko. Jeg har selv arbejdet i butik og har fået en på
siden af hoved af en kunde fra tid til anden, hvis vi f.eks. tog en
butikstyv. Det var kun tyveriet, som blev anmeldt. Volden hører med til
ethvert job, som indebærer kundekontakt og de tæv tager man som professionel
ansat med stolthed.
--
Med venlig hilsen
Carsten Overgaard
http://www.carstenovergaard.dk/undskyld.htm
http://www.center-validering.dk/aboutdenmark.htm
"Hvis du ikke kan lide indlægget, så er det webmasterens skyld"