Terror i DK
Fra : Pjensen73

Dato : 10-04-06 18:16

Jeg kan ikke lade være med at tænke på, at hvis og når der kommer et
terrorangreb i Danmark, vil halalhipierne så hævde at det er DF's skyld?
De vil måske påstå at det var en DF'er der stod bag angrebet, for at
skaffe stemmer.
Tja. Det må tiden vise.

Fra : Trans

Dato : 10-04-06 22:51

Pjensen73 wrote:
> [...]
> terrorangreb i Danmark, vil halalhipierne så hævde at det er DF's skyld?
> De vil måske påstå at det var en DF'er der stod bag angrebet, for at

Uden tvivl. Dansk Folkeparti vil få skylden, mens bombemændene vil
blive fremstillet som en slags frihedskæmpere.

Bent

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 11-04-06 08:07

"Trans" <kongaead@my-deja.com> skrev i en meddelelse
Pjensen73 wrote:
> [...]

Uden tvivl. Dansk Folkeparti vil få skylden, mens bombemændene vil
blive fremstillet som en slags frihedskæmpere.

he he jeg må sige at det siger en hel del om DFs tilhængeres debatniveau,
når de på forhånd regner med at få skylden for en hændelse som 1: ikke
indtruffet endnu 2: man ikke kender årsagen til.

dernæst siger det vel også noget om deres selvværd at de så villigt påtager
sig at være "offer"

Peter

Fra :    ab©

Dato : 11-04-06 08:21

"Trans" <kongaead@my-deja.com> skrev i en meddelelse

> Uden tvivl. Dansk Folkeparti vil få skylden ......

Nej, det kan jeg nu ikke forestille mig - med DF´s humane og medmenneskelige
fremtoning, kan der da ikke være nogen, der kan have noget imod "det danske
præstestyre". Alle ved da, at bl.a. udlandets afstandstaget fra Danmarks
kurs er helt ubegrundet og er en total misforståelse af det danske
"midterpartis" politik. (Ikke et ord om skyklapper).

ab©
--
- der gerne vil vide mere uden at vejen
går over højreorienterede aviser (-c:)

Fra : Konrad

Dato : 12-04-06 11:25

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in message
> Jeg kan ikke lade være med at tænke på, at hvis og når der kommer et
> terrorangreb i Danmark, vil halalhipierne så hævde at det er DF's skyld?

Da kun hvis det er medlemmer af DF der står bag terroren.

Men interessant at man - det er jo ikke første gang - allerede inden der
overhovedet er nogen der har bare tænkt på at begå terror, spekulerer i hvem
de "røde" vil give skylden. Det er jo næsten et studie værd at belyse
bevæggrundene for en så bizar vinkling på problematikken.

Du sidder allerede nu, og forbereder dig på hvordan du skal reagere, når
"venstrefløjen" oppe i dit hoved vil gøre dit eller dat i forbindelse med en
terror, du allerede har besluttet dig for ville ske?

Fra : Pjensen73

Dato : 12-04-06 13:40

Konrad skrev:
> [...]
> "venstrefløjen" oppe i dit hoved vil gøre dit eller dat i forbindelse med en
> terror, du allerede har besluttet dig for ville ske?

Vi oplever det gang på gang. Når der har været balade med indvandrere,
så får DF skylden pga. deres udlændingepolitik.

Hvis du tror der ikke kommer noget terrorangreb her i landet, så er du
naiv. PET siger der er en øget trussel, p.g.a Muhammed krisen.

Jeg sidder ikke og forbereder mig til noget som helst. Jeg ved i
forvejen hvem venstrefløjen vil holde med.

Fra : Konrad

Dato : 12-04-06 13:58

> Vi oplever det gang på gang. Når der har været balade med indvandrere,
> så får DF skylden pga. deres udlændingepolitik.

Af hvem - hvornår - eksempler? Er det sådan helt generelt at DF får skylden,
eller er der blot nogle få, der mener det er DF der har skylden? Hvornår er
"ballade" med indvandrere egentlig nogensinde blevet forbundet med DF som
sådan? Jeg har da godt nok aldrig hørt, når indvandrere tages i at snyde med
momsen, eller hvis 2G'ere slår folk ned på gaden, eller når imamer taler om
islam ved fredagsbønnen, eller når Akkari optages på skjult kamera, at det
ligefrem skulle være DF's skyld.

> Hvis du tror der ikke kommer noget terrorangreb her i landet, så er du
> naiv. PET siger der er en øget trussel, p.g.a Muhammed krisen.

Nå. Og så er den sag sikker, mener du? Efter Grevild-sagen forekommer det
mig tværtimod grænseløst naivt at stole på PET.

> Jeg sidder ikke og forbereder mig til noget som helst. Jeg ved i
> forvejen hvem venstrefløjen vil holde med.

Så forstår jeg slet ikke pointen med dit skriv. Der kommer terror, ved du,
og du ved hvem "venstrefløjen" vil holde med...Men med hvem? Mon ikke
venstrefløjen i tilfælde af et terroranslag vil reagere akkurat som alle
andre? Inklusiv indvandrerne?

Fra : Egon Stich

Dato : 12-04-06 19:58

"Konrad" <davidkonrad@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Nå. Og så er den sag sikker, mener du? Efter Grevild-sagen forekommer det
> mig tværtimod grænseløst naivt at stole på PET.

PET?
Nåh-- du mener det korps, der snart bør omdøbes til
"Geheime Staats Polizei" ?

MVH
Egon

Fra : @

Dato : 12-04-06 15:37

On Wed, 12 Apr 2006 14:39:45 +0200, Pjensen73
> [...]

>Jeg sidder ikke og forbereder mig til noget som helst. Jeg ved i
>forvejen hvem venstrefløjen vil holde med.

der er slet ingen ende på undskyldninger og udsøgte bortforklaringer
fra SF'ere EHL'ere Socialdemokrater og Radikale,
når det gælder muhammedaneres dårlige opførsel

det er nemlig meget simpelt - muhammedanere kan aldrig gøre noget
galt, fordi de er nogen stakkels forfulgte uskyldigheder

og folk som opponerer mod dette er bare nogle modbydelige racister og
fremmedhadere basta

--
Hvad kan man svare til en mand, som fortæller,
at han hellere vil adlyde sin gud end sine medmennesker,