Går nogen "over åen efter vand" i virkelig~
Fra : Bo Warming

Dato : 10-04-06 02:04

Går nogen "over åen efter vand" i virkelighedens verden?

Man behøver ikke være en tysk effektivitets-nørd for at slæbe sin
vandspand til den NÆRMESTE åbred og fylde den op der, og ikke søge til
græsset, der er langt væk og grønnere, på den modsatte bred.

Hvis lejrkommandanterne, der aldrig fik skriftlig ordre om
jødeudryddelse, skulle have fået indfald i den retning 1941-45, så er
normal folkemords-metode at spærre bag pigtråd og ikke give mad og
vand. Især det sidste er hurtigt.

Tito fik udleveret nogle titusinde fanger af briterne i maj 1945 -
nogle jugoslaviske stammefolk der var hans fjender, og han gad ikke
vente på tørst-død - ned i en slugt og et par stænger dynamit derned,
og ulvene ryddede op, sidenhen (ligesom ulve gjorde ved Katyn, hvor
Den Røde Hær ikke gad grave de titusinder af polske officerer andet
end ½ meter ned, og ulve lugter godt - kun derfor fandt man beviser på
Stalins udåd.)

Da den medie-happening, som Nyrnberg Trial var, skulle opblæse
jødedødsfaldenes grusomhed i 1946 var der ikke en promille af
europæere og amerikanere der havde hørt om gaskamre.

Vidner, der søgte karriere ved at fortælle om grusom masseaflivning,
var der nok af, og de overgik hinanden i kedsomhed og det
internationale militærtribunal skrev det hele ned, incl om pedaldrevne
hovedknusermaskiner og atombombeeksplosioner ! - hvormed det påståede
6 mio jøder sku ha været dræbt af SS-barbarerne.

I Afghanistan satte jeg bekendtskabsannonce i Süddeutsche Zeitung, da
min norske kone, der var blevet gravid med mig i Zambia ikke ville
med, og jeg var dengang ikke var så god til ensomhed. En tysk
operations-sygeplejerske med erfaring fra afrikanske
spledalskheds-lejre besøgte mig, og jeg siden hende i München, hvor vi
sammen besøgte Dachau-kz og så en Hollywood-TV-serie om holocaust,
hvor en familiefar SS-lejrkommandant (Höss) overværer, at Himmler får
kvalme ved at se russiske jøder grave deres egne grave og blive skudt
i dem, hvilket er rationelt folkemord og nok skete som krigs-aktivitet
for at skræmme de stalinpartisan-loyale landsbyboer bag Østfronten,
hvor sabotage af værnemagtens forsyningslinier var et stort problem.

Lejrkommandanten i TV-serien (der også vistes af DR) har noget Zyklon
B til aflusnings-brug og gejler sig op i en snak med Eichmann (som var
lavtstående sekretær - et skørt filmpåfund) og fordi de ser jøder som
skadedyr a la lus og rotter, så besluttes at det vil styrke SS-moralen
og hinde kvalme som Himmlers, at man afliver jøder med gas!

Historien om at hønseavler Himmler, der var effektiv administrator,
skulle have fået ubehag ved at overvære henrettelse af partisaner,
påstås at være autentisk, men patroner er billige, og der spares ikke
noget ved at gasse, og at få de påståede gaskamre - der var
kælderlokaler nær krematoriet i Auschwitz - udluftet, så man kunne
gasse næste hold, er virkelig en molboagtig og besværlig
gåen-over-åen-efter-vand.

Ved fronten var der ofte ny rekrutter, som skulle hærdes så de ikke
havde hæmninger ved at skyde russere, så det har ikke været
uvelkomment at bruge en patron pr aflivning.

At tro på gaskamre minder om at tro, at månen er en grøn ost.