Hættemåge 3
Fra : Henri Gath

Dato : 08-04-06 18:51

Er hende den lille klamme stadig ansat for tvangsudskrevne licensmidler?

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 09-04-06 10:37

Henri Gath skrev:
> Er hende den lille klamme stadig ansat for tvangsudskrevne licensmidler?

Ja, og hun er da sød.

Fra : Jim

Dato : 09-04-06 20:26

"Peter Ole Kvint" <haabet2003@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Ja, og hun er da sød.

Ja, jeg kunne forestille mig, at du har frække tanker om denne overækle
hårdtoppumpede fedtmuhamsedine.
Går den i bukserne på dig, når hun dukker op på skærmen?

J.

Fra : Bo Warming

Dato : 10-04-06 00:45

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote in message
> [...]
> overækle hårdtoppumpede fedtmuhamsedine.
> Går den i bukserne på dig, når hun dukker op på skærmen?

Det er ikke sædblærespænding men pis der kommer i kog af, at hun skal
propagandere i den bedste sendetid.

Fra : Vidal

Dato : 10-04-06 08:51

Bo Warming wrote:

> "Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote in message

> Det er ikke sædblærespænding men pis der kommer i kog af, at hun skal
> propagandere i den bedste sendetid.

Hvis det er propaganda, så må man i retfærdighedens
navn forbyde alle religiøse symboler på DR.

Vi husker vel alle, hvordan Pia K sad og hev ned i
blusen, så vi kunne se, hun havde et kors i en kæde
om halsen?

Hvorfor er I så ivrige efter at reducere ytringsfriheden,
når nu jeres formål er det erklæret modsatte?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Bo Warming

Dato : 10-04-06 10:26

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> wrote in message

> Hvis det er propaganda, så må man i retfærdighedens
> navn forbyde alle religiøse symboler på DR.

Danskerne kom først og er flest og har forret til deres land og vi
behøver slet ikke lade en eneste muslim komme på skærmen
Men kors og juletræer kan de fleste lide

> Hvorfor er I så ivrige efter at reducere ytringsfriheden,
> når nu jeres formål er det erklæret modsatte?

AbuLabans bombemænds ytringsfrihed er så stor, at vi - desværre- -
ikke udleverer dem jvf link nedenfor
Hvis de siger noget truende, så skal vort politi vide det. Hvordan kan
du kritisere den ytringsfrihed?. Vi er langt mindre censurmindede end
muslimtilhængerne der ikke vil afskaffe blasfemi-§
Dommere skal stadig tjække om aflytning som PET foretog var
berettiget, men indhentning af dommerkendelse skal ikke forsinke når
bomben tikker under et fuldt fodboldsstadium. Det er hvad Vidal og
Snuden og BirtheRønnHornbeck kalder grundlovsbevarelse, så hvis Fogh
er farlig, så er de ULTRAFARLIGE
--------------------------
-- Nej til udlevering af terror-fortalere --
Mennesker, der opfordrer til bombesprængninger og terror i for
eksempel Tyrkiet og Rusland, vil efter alt at dømme undgå at blive
udleveret fra Danmark.
http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3669956

Fra : Vidal

Dato : 10-04-06 11:08

Bo Warming wrote:
> "Vidal" <vidal@webspeed.dk> wrote in message

> Danskerne kom først og er flest og har forret til deres land og vi
> behøver slet ikke lade en eneste muslim komme på skærmen
> Men kors og juletræer kan de fleste lide

De fleste muslimer i Danmark er da også danskere.
Vi kan ikke sortere folk efter deres tro. Vi har
som bekendt trosfrihed i Danmark.

> AbuLabans bombemænds ytringsfrihed er så stor, at vi - desværre- - ikke
> udleverer dem jvf link nedenfor
> Hvis de siger noget truende, så skal vort politi vide det. Hvordan kan
> du kritisere den ytringsfrihed?. [...]

Politiets ytringsfrihed til at aflytte telefoner
uden dommerkendelse?

> Dommere skal stadig tjække om aflytning som PET foretog var berettiget,
> men indhentning af dommerkendelse skal ikke forsinke når bomben tikker
> under et fuldt fodboldsstadium.

Det er en situation, du opdigter.

> Det er hvad Vidal og Snuden og
> BirtheRønnHornbeck kalder grundlovsbevarelse, så hvis Fogh er farlig, så
> er de ULTRAFARLIGE

I modsætning til dig, ønsker jeg ikke totalitærstyre-
lignende tilstande i Danmark.

> [...]
> til bombesprængninger og terror i for eksempel Tyrkiet og Rusland, vil
> efter alt at dømme undgå at blive udleveret fra Danmark.

Tilsvarende skulle man jo kunne udlevere de mere
voldstruende forfattere i denne gruppe pga deres
retorik. Måske endda dig.

Det er vel ikke det, du ønsker?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Bo Warming

Dato : 10-04-06 13:38

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> wrote in message
> De fleste muslimer i Danmark er da også danskere.

Nej

> Vi kan ikke sortere folk efter deres tro. Vi har
> som bekendt trosfrihed i Danmark.

Hvordan skulle den politiske erobringsbevægelse kunne påståe lighed
med PRIVAT GUDSTRO som den vi dyrker i FK

(som jeg ganske vist er smidt ud af, fordi bispen er ukyndig om jura)

> Politiets ytringsfrihed til at aflytte telefoner
> uden dommerkendelse?

why not?

> Det er en situation, du opdigter.

Better safe than sorry

> I modsætning til dig, ønsker jeg ikke totalitærstyre-
> lignende tilstande i Danmark.

Du der ønsker muslimdominans i DK, er eneste diktaturtilhænger på
denne ng

Farlige muslimer bør udvises

Fra : Vidal

Dato : 10-04-06 18:52

Bo Warming wrote:

> "Vidal" <vidal@webspeed.dk> wrote in message

> Nej

Hvordan forstås? Har du dokumentation?

> Hvordan skulle den politiske erobringsbevægelse kunne påståe lighed med
> PRIVAT GUDSTRO som den vi dyrker i FK

Vi har religionsfrihed i Danmark.

> (som jeg ganske vist er smidt ud af, fordi bispen er ukyndig om jura)

Og som du hader, men som du kan bruge i dit
ubændige had til muslimer.

> why not?

Totalitær-Bo.

> Better safe than sorry

Som Snuden citerer: "A People Who Would Sacrifice Liberty for Security
Will Lose Both, and Deserve Neither." -Benjamin Franklin

'Et folk som vil ofre deres frihed til gengæld for
sikkerhed, vil miste begge dele, og fortjener ingen
af delene.'

> Du der ønsker muslimdominans i DK, er eneste diktaturtilhænger på denne ng

Nej. Jeg ønsker muslimerne integreret forsvarligt
i det danske samfund. Så indgår de i demokratiet
med den vægt, de nu har.

Selvfølgeligt ikke. Men det er jo konsekvensen af
dine tanker.

> Farlige

Sindelagskontrol?

> muslimer bør udvises

Hvortil? Voldsmose, Gellerup? Det er jo der mange kommer
fra.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : @

Dato : 10-04-06 20:34

On Mon, 10 Apr 2006 19:52:23 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Vi har religionsfrihed i Danmark.

og hvad har det så med islam at gøre -
et andet ord for islam et ord som rammer mere rigtigt er

koranfascisme

--
Hvad kan man svare til en mand, som fortæller,
at han hellere vil adlyde sin gud end sine medmennesker,

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 11-04-06 00:30

> Hvortil? Voldsmose, Gellerup? Det er jo der mange kommer
> fra.

Den nærmeste septiktank i Nørre Usseldrup.

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk

Fra : Vidal

Dato : 11-04-06 06:46

Peter Bjørn Perlsø wrote:

> Den nærmeste septiktank i Nørre Usseldrup.

Det var et godt svar.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Bo Warming

Dato : 11-04-06 07:42

> Det var et godt svar.

Vidal, der ud af den blå luft opdiger udryddelsesønsker og
Hitler-lighed hos frihedskæmperpartierne i Danmark, er formodentlig
uvidende om at hvis vits om septik altså lorte tank var seriøs, så
ville det betyde at personen blev smudset til men let kunne fatte et
vink med en vognstang og forlade landet. Helt som Nyrnberglovene 1935
var om udvisning, og senere fysiske udryddelse var et krigs og tyfus
problem og utilsigtet.

Argentina efterlyser indvandrere , så de kan få tyndtbefolket prærie
opdyrket. Der er mange indvandringslande der kan modtage muslimerne.
Men der skal de så før de kan høste

At de er uintegrable og aldrig evner dialog kan læses i JP idag
http://www.jp.dk/morgenavisen/mmeninger:aid=3671088/

Fra : Vidal

Dato : 11-04-06 10:01

Bo Warming wrote:

> Vidal, der ud af den blå luft opdiger udryddelsesønsker og Hitler-lighed
> hos frihedskæmperpartierne i Danmark,

Det, jeg har sagt om det, bygger på udtalelser fra
forfattere i denne gruppe og nogle af DFs medlemmers
mere ekstreme prosa.

> er formodentlig uvidende om at
> hvis vits om septik altså lorte tank var seriøs,

Det var det mit svar referede til.

> så ville det betyde at
> personen blev smudset til men let kunne fatte et vink med en vognstang
> og forlade landet.

Det er måske den del, jeg ikke helt forstår. Er det
Peter Bjørn Perlsø, der vil forlade landet? Hans
indlæg lugter ind imellem fælt.

> Helt som Nyrnberglovene 1935 var om udvisning, og
> senere fysiske udryddelse var et krigs og tyfus problem og utilsigtet.

Ja, det er jo en af dine yndlingspåstande.

[...]

> At de er uintegrable og aldrig evner dialog kan læses i JP idag
> http://www.jp.dk/morgenavisen/mmeninger:aid=3671088/

Det forudsætter jo, man kan tage domprovsten emeritus'
udtalelser seriøst. Og det er der kun din slags, der kan.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Bo Warming

Dato : 10-04-06 10:33

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> wrote in message
> Hvorfor er I så ivrige efter at reducere ytringsfriheden,
> når nu jeres formål er det erklæret modsatte?

Heldigvis er der netop faldet dom for at Søren Ventegodt måtte finde
sig i at der blev brugt skjult kamera mod ham.(Politiken 10.4)
Man skal stå ved sandheden.
Ytringsfrihed kan man ikke få for meget af

Fordi os antiBirtheRønnHornbeck-aktivister fik vor vilje og glistrupsk
åbenhed trænger igennem, så kom sandhed frem om den nyskabende dygtige
læge, og politiet har undladt at rejse sigtelse mod ham.

"Ærlighed varer længst." Dansk ordsprog.

At EB og TV klippede groft i optagelserne af lægens ukritisable
konsultation var fælt men nu kender vi journalistløgnemetoderne og er
bedre rustet til at gennemskue dem.

Han får nok til fulde praksisret igen, men er så overlegen
sammenlignet med normale læger, at han kan klare sig uden.

Fra : GB

Dato : 10-04-06 15:10

Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote in news:443a0e6c$0$38671
$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> Hvis det er propaganda, så må man i retfærdighedens
> navn forbyde alle religiøse symboler på DR.

Nej, for Den danske Folkekirke er ifølge grundloven statsreligion.

> Hvorfor er I så ivrige efter at reducere ytringsfriheden,
> når nu jeres formål er det erklæret modsatte?

Du er kulturrelativist. Alt er lige godt. Det er umuligt at tage alvorligt.
Islam har INTET at skaffe i Vesteuropa.

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 11-04-06 00:30

GB <nospam@nospam.invalid> wrote:

> Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote in news:443a0e6c$0$38671
> $edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> Nej, for Den danske Folkekirke er ifølge grundloven statsreligion.

Ja, desværre.

> Du er kulturrelativist. Alt er lige godt. Det er umuligt at tage alvorligt.
> Islam har INTET at skaffe i Vesteuropa.

Eller resten af verden for den sags skyld.

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk

Fra : @

Dato : 10-04-06 19:20

On Mon, 10 Apr 2006 09:51:20 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Vi husker vel alle, hvordan Pia K sad og hev ned i
>blusen, så vi kunne se, hun havde et kors i en kæde
>om halsen?

og ved hvilken TV-station var Pia K. ansat som studievært?

>Hvorfor er I så ivrige efter at reducere ytringsfriheden,
>når nu jeres formål er det erklæret modsatte?

hvorfor er du så ivrig efter at bringe forvirring

der er en væsentlig forskel på en studievært og en gæst

--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og

Fra : Vidal

Dato : 11-04-06 10:23

@ wrote:

> og ved hvilken TV-station var Pia K. ansat som studievært?

> hvorfor er du så ivrig efter at bringe forvirring
>

> der er en væsentlig forskel på en studievært og en gæst

Hvis alle religiøse symboler skal forbydes i
det offentlige rum, og det er vel det eneste,
der giver mening, så er der ingen forskel på
vært og gæst.

Egentlig er det en interessant tanke, må en
ikke-muslimsk kvinde i den sammenhæng heller
ikke bære tørklæde?

For ikke så mange år tilbage, var det faktisk
'smart' her i Danmark at gå med tørklæde. Men
jeg formoder ikke navnet Vivi Bak, siger dig så
meget?

http://www.danskefilm.dk/index2.html

Da hendes popularitet var på det højeste, gik
efter sigende ingen ung pige med respekt for sig
selv uden tørklæde.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Egon Stich

Dato : 11-04-06 18:00

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> @ wrote:
>
> Da hendes popularitet var på det højeste, gik
> efter sigende ingen ung pige med respekt for sig
> [...]

Det er sandt.
Og de så sgu bedre ud, end mange af de unisextyper, der render rundt i
dag

Men sammenligningen holder ikke helt, idet der som oftest var tale om
tørklæder, der lod temmelig meget hår frit.
Der er langt til de gevandter, humannedanerinder pakker sig ind i.
Og formålet var sandelig det stik modsatte
Nemlig at virke sexet og tiltrækkende.
Som naturligt er.

MVH
Egon

Fra : @

Dato : 11-04-06 18:47

On Tue, 11 Apr 2006 11:22:50 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Hvis alle religiøse symboler skal forbydes i
>det offentlige rum, og det er vel det eneste,
>der giver mening, så er der ingen forskel på
>vært og gæst.

og du bliver ved med at tale udenom

hvorfor er du så ivrig efter at bringe forvirring
der er en væsentlig forskel på en studievært og en gæst

hvorfor er det så vigtigt for dig at en studievært på en licensbetalt
TV-kanal skal have love til at reklamere for sine egne politiske
holdninger?

> [...]
>ikke bære tørklæde?

hvorfor er du så ivrig efter at bringe forvirring
der er en væsentlig forskel på en studievært og en gæst

du bevæger dig langt væk fra emnet:

en studievært som reklamerer for koranfascisme

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Vidal

Dato : 12-04-06 12:21

@ wrote:

> du bevæger dig langt væk fra emnet:

> en studievært som reklamerer for koranfascisme

Det er din påstand, men det har intet på sig.
Jeg kan ikke se, hvordan det skulle hænge
sammen.

Tror du nogen bliver bøsse af at se på Per
Fløngs tøj? Tværtimod da.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Jim

Dato : 12-04-06 13:17

> Det er din påstand, men det har intet på sig.
> Jeg kan ikke se, hvordan det skulle hænge
> sammen.
>
> Tror du nogen bliver bøsse af at se på Per
> Fløngs tøj? Tværtimod da.

Hvad enten Per Fløng er bøsse eller ej, kan ikke komme nogen ved og har da
intet med sagen at gøre.
Hvorfor blander du en studieværts seksualitet ind i en diskussion om
terroristideologien islam.
Man kan ikke vælge sin seksualitet, men man kan selv vælge sin ideologi.
Så du er noget nær det samme ude på vildspor som Kim Larsen, når vi taler
seksualitet.
Tag dig sammen Vidal..

Fra : @

Dato : 12-04-06 15:25

On Wed, 12 Apr 2006 13:20:56 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Det er din påstand, men det har intet på sig.

hvis hun ikke reklamerer

hvorår tager hun så ikke den klud af?

>Jeg kan ikke se, hvordan det skulle hænge
>sammen.

nej for dig er muhammedanere altid fejlfrie

Fra : Bo Warming

Dato : 12-04-06 15:47

"@" <1@invalid.net> wrote in message

> hvis hun ikke reklamerer
>
> hvorår tager hun så ikke den klud af?

Han sidder i jobbet fordi hun SKAL reklamere pr krigserklæring viklet
om hovedet

DR er propagandafløj af godhedsindustrien og mener at danskerne er nu
så kuet, at de skal tvinges til at indse at fjender står overfor
landets egne borgere

Fra : @

Dato : 12-04-06 16:37

>Det er din påstand, men det har intet på sig.
>Jeg kan ikke se, hvordan det skulle hænge
>sammen.

hun siger det selv:
<<<
http://www.jp.dk/meninger/ncartikel:aid=3673148
Asmaa Abdol Riyad-Hamid: »det er nu mit ansvar at præsentere det sande
billede af islam som ambassadør for den muslimske tro«.
<<<

Fra : Bruno Christensen

Dato : 11-04-06 18:58

On Tue, 11 Apr 2006 11:22:50 +0200, Vidal wrote:

> Da hendes popularitet var på det højeste, gik
> efter sigende ingen ung pige med respekt for sig
> selv uden tørklæde.

De danske piger bar dog tørklædet på en lidt anden måde.

/|\
/\
Bruno

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 11-04-06 00:12

Jim skrev:
> [...]
> hårdtoppumpede fedtmuhamsedine.
> Går den i bukserne på dig, når hun dukker op på skærmen?

Nej, jeg kan ikke lide farven på hendes klud. Hun skulle heller gå med
en lilla ble.

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 11-04-06 00:30

Peter Ole Kvint <haabet2003@yahoo.dk> wrote:

> Nej, jeg kan ikke lide farven på hendes klud. Hun skulle heller gå med
> en lilla ble.

Brugt.

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk

Fra : Jim

Dato : 11-04-06 12:24

> Nej, jeg kan ikke lide farven på hendes klud. Hun skulle heller gå med en
> lilla ble.

Det gør hus sikkert også, for det er med garanti noget lort, hun lukker ud.

J.

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 11-04-06 19:15

> Det gør hus sikkert også, for det er med garanti noget lort, hun lukker ud.

Hvad har hun sagt, som du har ondt af?

Fra : Jim

Dato : 11-04-06 19:40

> Hvad har hun sagt, som du har ondt af?

Det har jeg ikke lyst til at skrive her.
Det ville svine Usenet mere til end BW's samlede værker.

J.

Fra : Bo Warming

Dato : 12-04-06 05:47

> "Peter Ole Kvint" <haabet2003@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Det har jeg ikke lyst til at skrive her.
> Det ville svine Usenet mere til end BW's samlede værker.

Aldrig evner nogen at angribe mine værker specifikt.
Kun generelt, om "samlede værker" tør man ytre sig negativt - og
aldrig med konkretisering af evt fejl i fakta eller logi, for det
findes aldrig. Kun "tonen" hakkes på.

HÆTTEMÅGEN SMALLTALKER P.T. så der er ikke meget at hive frem som
kritisabelt, lige her i starten.

Når det er indarbejdet med et polariserende ensidigt islæt af den
studieværtsfunktion, som engang brystede sig af neutralitet, så vil
hun begynde at blive værre progandist end nogen Berlusconi-speaker var

Godhedsindustrien ejer danske medier langt mere kontrollerende, end de
nogensinde er blevet ejet af nogen privat organisation/rigmand i noget
land nogensinde

"Muslimkvinders brug af slør er en krigserklæring mod de vantro"
Mogens Glistrup

Fra : TheLandOfTax

Dato : 10-04-06 11:21

Vidal skrev:

> Hvorfor er I så ivrige efter at reducere ytringsfriheden,
> når nu jeres formål er det erklæret modsatte?

Ja, der vis dobbeltmoral blandt folk her. Man skriger på
ytringsfrihed, men når nogle så kommer med lidt konstruktivt kritik,
så står den på personlig kritik som respons.