Hvad skal der til for at ændre lyset i en ~
Fra : Mach

Dato : 15-06-01 18:58

Jeg har for nyligt købt en 3310'er, hvad skal jeg bruge for at installere et
nyt lys i den?

Med venlig hilsen Mark Andreas Christensen

Fra : Lasse Laursen

Dato : 15-06-01 23:42

Her er hvad jeg bruger:

- Loddekolbe
- Loddetin
- Pincet
- Nye dioder (selvfølgelig)
- T6 skruetrækker
- En rimelig stor tang =)

-----------------
Lasse Laursen
lasse_laursen@mail.dk

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 17-06-01 19:45

"Mach" skrev i en meddelelse

> Jeg har for nyligt købt en 3310'er, hvad skal jeg bruge for at installere
et
> nyt lys i den?

Du skal være bekendt med SMD loding.... kik på
http://www.bsmetal.dk/bsmetal/high/main.html

/bm

Fra : Benjamin.EMK

Dato : 19-06-01 11:06

"Mach" skrev d. 15-06-01 18:58 dette indlæg :
> Jeg har for nyligt købt en 3310'er, hvad skal jeg bruge for at
installere et
> nyt lys i den?
>
> Med venlig hilsen Mark Andreas Christensen

Hejsa Mark, det er ikke lige til at skifte dioder, det kræver lidt at
lodde smd, det er ikke svært men småt,prøv at læs mit tip om at sætte
dioder i 3310, du kan også maile til mig hvis du er i tvivl om noget min
mail er elektronik@cartero.dk.
Jeg har lavet en del 3310 også, og det er ikke npget problem men bare
småt.
Men held og lykke

Benjamin.emk

http://www.kandu.dk/