Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Q: Regnskabsprogram ??
Fra : Ukendt

Dato : 25-05-06 14:20

Hejsa

Min kæreste og jeg er ved at starte en forretning op og dertil skal vi have
et regnskabsprogram...

Jeg har kigget noget på SummaSummarum, men kan ikke lige gennemskue om det
kan kobles op mod OScommerce, kan det det...??

Ellers, hvilket program kan være anvendeligt, det skal kunne minimum det
samme som Summa i enterprise, og skal så oven i hatten have OScommerce
opkoblingsmulighed, så man så nøjagtigt som muligt kan styre sit lager, når
der sælges fra netbutikken

Og ja, en ikke uvæsentlig del, så helst i samme prisklasse, og
brugervenlighed

Men hører da gerne om andre programmer også, det vigtigste er at få
fuldautomatiseret så meget som muligt af den slags

Mvh
Carsten, Sandby

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 25-05-06 14:42

Den 25-05-06 15.19 skrev Carsten & Ann følgende:

> Jeg har kigget noget på SummaSummarum, men kan ikke lige gennemskue om det
> kan kobles op mod OScommerce, kan det det...??

Hvis du ikke får svar her, så prøv i news:dk.erhverv - der sidder en del
med en masse erfaring i SummaSummarum i den gruppe. Og der er sikkert
også nogle, som har erfaring med løsninger til nethandel.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Synkroniser dine data med Allway Sync. Programmet kan synkronisere

Fra : Ukendt

Dato : 25-05-06 15:09

Hej Kim

> Hvis du ikke får svar her, så prøv i news:dk.erhverv - der sidder en del
> med en masse erfaring i SummaSummarum i den gruppe. Og der er sikkert også
> nogle, som har erfaring med løsninger til nethandel.

Jeg takker for svaret og kigger over i dk.erhverv

Mvh
Carsten, Sandby