Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Placering af 1-2 mio.kr. i 2 mdr.?
Fra : Thomas Krath

Dato : 23-05-06 20:11

Hej,

hvor placerer man bedst et beløb i størrelsesordnen 1-2 mio.kr. i en periode
på ca. 2 mdr.? Hvor opnår jeg den bedste forrentning?? Banken foreslår en
aftalekonto m. ca. 2,6% i rente, men jeg synes det er noget lavt.

Mvh/Thomas

Fra : Johansen

Dato : 23-05-06 21:03

"Thomas Krath" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> periode på ca. 2 mdr.? Hvor opnår jeg den bedste forrentning?? Banken
> foreslår en aftalekonto m. ca. 2,6% i rente, men jeg synes det er noget

Hvis du ikke vil påtage dig risiko, så er det sikkert i den størrelse du må
nøjes med...
http://www.jyskebank.dk/_jb/asp/apps/markets/renter/PMrenteInd.asp?ShadowID=192222

Vh. Jens

Fra : Kim